ויראלי

מושיק גלאמין בקריאה נרגשת לתושבי ת"א: "יש לנו הזדמנות לשינוי"

מושיק גלאמין, המעצב והמגיש, קורא לתושבי תל אביב להצביע לאורנה ברביבאי, ומסביר למה: "אל תשכחו שביקשתם דמוקרטיה, ויצאתם לרחובות והתפללתם לשינוי, אז תייצרו שינוי בעיר הכי משמעותית שיש לנו בישראל"
מערכת ice | 
מושיק גלאמין (צילום יח"צ, פלאש 90/ תומר נויברג)
המעצב ושדרן הרדיו מושיק גלאמין, פרסם היום (שלישי), סרטון באינסטגרם בו הוא קרא לתושבי תל אביב לצאת להצביע לאורנה ברביבאי היום. "אני מה זה מקווה שהיום כשאתם תלכו להצביע, שלא תשכחו את זה שזו העיר הכי יקרה בעולם", טען גלאמין כשהתחיל את הסרטון. 
בכיתוב לסרטון עצמו כתב המגיש בכותרת, כשהוא פונה למין הנשי: "יש לנו היום הזדמנות לשינוי. למי יש אומץ? אם את אישה ואת לא מפרגנת לאישה כמו זאת, באמת שאנחנו בבעיה". עוד המשיך גלאמין בסרטון: "עיר שאין בה תעלות ניקוז כמו שצריך. עיר שחצי ממנה מוצפת, והחצי הזה הוא גם חצי שלא מטופל, שיש בו המון-המון פשע, סמים וזנות, אל תשאלו מה יש בחצי עיר הזאת ששכחו לדבר אתכם עליה". 
עוד טען גלאמין: "חוץ מזה, אל תשכחו איך לא באו לקראתכם בעלי העסקים עם הארנונות המטורפות שגבו מכם פה בזמן שהעסקים שלכם סגורים בגלל שיש פה איזו שהיא רכבת תחתית שנבנית. אחלה, תבנו רכבת, אבל למה להרוס לנו את החיים? אל תשכחו איך אין לכם שביל קטן ליד הבית ללכת בו, אל תשכחו איך הקורקינטים דורסים אתכם לחלוטין. אל תשכחו כמה עולה לכם פה חניה, כן? זה יכול להגיע למאות שקלים בעיר המדהימה הזאת שלכם". 
"ואל תשכחו, שביקשתם דמוקרטיה, ויצאתם לרחובות והתפללתם לשינוי", אז תייצרו שינוי בעיר הכי משמעותית שיש לנו בישראל, ותעשו אותה טובה יותר. תצביעו לאורנה היום, זו ההזדמנות שלנו לעשות שינוי בעיר הזאת, יאללה, באמת הגיע הזמן. איזה כבוד שלתל-אביב תהיה ראש עיר אישה, וואו", סיכם גלאמין את הסרטון שהכין עבור הבחירות המדוברות לראשות העיר היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה