ויראלי

אופירה אסייג מפחדת: "מחשבות רעות וחוסר ודאות אחד גדול"

אסייג כתבה בטורה השבועי: "לאיזה מציאות נכנסנו אלוהים? מה קורה לנו? מי אשם ברור לנו, אבל לו זה ממש לא ברור - זו אפילו חוצפה שמישהו מעז לשאול את ראש הממשלה מתי אתה מתפטר! אני מציעה לכל העיתונאים להפסיק לשאול את ביבי מי אשם, כי הוא לא בכיוון"
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אין ספק שהמתיחות בצפון גורמת להרבה ישראלים לשאול מתי תפרוץ גם שם המלחמה. בעוד כרגע הכל בגדר שמועות, התייחסה לכך אשת התקשורת הוותיקה אופירה אסייג ושיתפה בתחושות שלה בנושא בטור השבועי שלה במאקו.
אסייג כתבה: "לאיזה מציאות נכנסנו אלוהים? מה קורה לנו? מי אשם ברור לנו, אבל לו זה ממש לא ברור - זו אפילו חוצפה שמישהו מעז לשאול את ראש הממשלה מתי אתה מתפטר! אני מציעה לכל העיתונאים להפסיק לשאול את ביבי מי אשם, כי הוא לא בכיוון. אז הכנתי את הממ"ד, קניתי אוכל יבש, מים, פנסים, רדיו מ-1970, סוללות, מזרונים, שמיכות, מים, משחקי קופסא, ספרים ואפילו אסלה ניידת. אבל אז הגיעה ההודעה: תכינו גנרטורים, היכונו לימי עלטה! ואז נפל לי אסימון אחר: מסכנים הילדים שלנו. לאיזו מציאות הם גדלים, קורונה, מלחמות, פחדים, מחשבות רעות וחוסר ודאות אחד גדול".

אגב רק השבוע עלתה השאלה האם אופירה אסייג בדרך לקריירה חדשה? לפרויקט מסקרן בכנסת? לריצה לפוליטיקה המקומית? אולי לשיתוף פעולה מוניציפלי? כרגע היא לא ממש מוכנה לספר, אבל בזמן השידור ברדיו היא סיפרה לגידי ליפקין עורך אתר ONE על השאיפה שלה.
אסייג אמרה בתכנית הספורט של ישראל ב-102FM: "בבחירות הבאות יהיה על מה לדבר, פחות על מועצת העיר, אני הולכת על מספר 1, בינתיים נדבר על זה", ליפקין אמר לה בתגובה: "לא את הולכת כל הכנסת זה בסדר, הבנתי, הבנו", אסייג אמרה: "ברור, ישר על המספר 1 אני הולכת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה