עסקי ספורט

אופירה אסייג בווידוי מביך בשידור: "מקנאה בך, אני לא יודעת"

אסייג אמרה לשחיינית אנסטסיה גורבנקו שזכתה במדליית כסף באליפות העולם: "אני מתה להגיד לך משהו ואני לא יודעת אם להגיד את זה עכשיו או בסיום הראיון. שאלך על זה? אני מקנאה בך אנסטסיה, אני לא יודעת לשחות", גורבנקו המופתעת שאלה: "באמת? בכלל?", אסייג ענתה בצחקוק מעט נבוך
מערכת ice |  3
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי שהשחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו סיימה במקום השני וזכתה במדליית הכסף באליפות העולם, שנערכה בקטאר, אך הקהל הקטארי הגיב בבוז לניצחונה של הישראלית, היא התארחה בראיון לאופירה אסייג ב-102FM ושם המגישה חשפה וידוי משעשע במיוחד.
אסייג אמרה לשחיינית: "אני מתה להגיד לך משהו ואני לא יודעת אם להגיד את זה עכשיו או בסיום הראיון. שאלך על זה? אני מקנאה בך אנסטסיה, אני לא יודעת לשחות", גורבנקו המופתעת שאלה: "באמת? בכלל?", אסייג ענתה בצחקוק מעט נבוך.

בראיון אחרי הניצחון היא סיפרה: "זה כל כך משמעותי עבורי להיות כאן עם הדגל של המדינה שלי", אמרה גורבנקו - אך הקהל כאמור הגיב  ברקע בשריקות בוז.
בעבר לגורבנקו. זכתה במדליית הזהב באליפות אירופה פעמיים ברציפות ב-2021 וב-2022. ב-2021 הוסיפה שתי מדליות זהב באליפות העולם בבריכות קצרות. יש לה גם מדליית זהב מהמשחקים האולימפיים לנוער ב-2018.
באליפות ארצות הברית הפתוחה שנערכה בגרינסבורו, קרוליינה הצפונית ב-1 בדצמבר זכתה גורבנקו במדליית כסף במשחה ל-400 מטר מעורב אישי בשיא ישראלי חדש של דקות, אחרי אלופת העולם ושיאנית העולם סאמר מקינטוש מקנדה. נוסף לכך, סיימה במקום רביעי במשחה ל-200 מטר מעורב. 
בכך, גורבנקו הפכה לשחיינית הישראלית הראשונה בהיסטוריה שעולה לשני גמרים באותה אליפות, כל זאת קצת יותר מחמישה חודשים לפני אירוע השיא במשחקים האולימפיים בפריז. בנוסף, היא נכנסה לרשימת הצעירים המבטיחים "פורבס 30Under30" לשנת 2022.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לשחות אולי היא לא יודעת...
    המוטציה השלוכית 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    להתפלש בצואה היא אלופה.
    סגור
  • 2.
    גוטמן מלמד גם שחייה
    שי 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    7 0
    האישה הזאת מביכה בכל ומכל, פשוט להקיא ממנה. הסיבה היחידה שאת לא יודעת לשחות זה בגלל הצורה הדוחה שלך.
    סגור
  • 1.
    אסייגאופירה
    יוני מגל 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    11 0
    היא כול כך טיפשה, וולגרית ומיותרת. בכול פעם שאני נתקל בתמונה שלה אני רץ להקיא !!!
    סגור