מדדים ומחקרים

המסעדות בישראל חוזרות ובגדול: סיבוס חושפת נתונים מפתיעים

רוב כמעט מוחלט מהמסעדות (98%) שסגרו את האור והעסק בימים הראשונים של המלחמה שבו לפעול ולשרת את הלקוחות. כ-50% מהלקוחות חזרו לשבת במסעדות, בעוד החצי השני עדיין מזמינים לבית או למשרד אוכל -זאת לעומת ימי שגרה שבהם 70% מהלקוחות יושבים במסעדות
מערכת ice | 
סיבוס (צילום סיבוס)
ענף המזון רואה התאוששות קלה במספר ההזמנות, כשמלחמת חרבות ברזל כבר נמצאת ביומה ה-74. אם בחודש אוקטובר נראתה ירידה של 18% לעומת ספטמבר, אז בחודש נובמבר נרשמה כבר עלייה של 35% לעומת אוקטובר.
רוב כמעט מוחלט מהמסעדות (98%) שסגרו את האור והעסק בימים הראשונים של המלחמה שבו לפעול ולשרת את הלקוחות. כ-50% מהלקוחות חזרו לשבת במסעדות, בעוד החצי השני עדיין מזמינים לבית או למשרד אוכל -זאת לעומת ימי שגרה שבהם 70% מהלקוחות יושבים במסעדות.

סיבוס חשפה בנתוניה כי אין שינוי בממוצע ההוצאה להזמנה שמבצע סועד ביחס לתקופה שלפני המלחמה, והסכום נותר על 47 שקל לארוחה. לפני המלחמה בוצעו 5% מההזמנות לבית והשאר למשרד, ובזמן המלחמה המספר הזה טיפס ל-8%. בנובמבר כבר נחזתה מגמה של חזרה למשרד והמספר ירד חזרה ל-6% הזמנות לבית.
למרות שהייתה ציפייה מסוימת שמקומות עבודה יקצצו בתקציבים בשל המלחמה, בסיבוס מדווחים דווקא על עליה בתקציב שחברות מעניקות לעובדים שלהן, בעיקר בחברות היי-טק. חלק מהחברות העלו את תקציב הארוחות לעובדים מ-1,000 שקל לחודש ל-1,200 שקל לחודש
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה