תקשורת ומדיה

חרם על עסקי מזון ישראליים בארה"ב: "ישראל מבצעת טבח עם"

עצומה בשם Hospitality for Humanity, קוראת לעשות חרם על עסקי מזון מישראל בטענה כי ישראל עושה 'אפרטהייד' ו'טבח עם'. בנוסף, החותמים טוענים שישראל מנכסת לעצמה את המטבח הפלסטיני ומנסה למחוק אותו מהעולם הקולינרי

מערכת ice | 
צילום freepik
"כמחאה על הרצח בעזה": 900 שפים ומסעדנים  בצפון אמריקה חתמו על עצומה הקוראת להחרים מסעדות ישראליות. השפים החתומים על המסמך טוענים כי ישראל מנכסת לעצמה גם את המטבח הפלסטיני ומנסה למחוק אותו מהעולם הקולינרי, כפי שהיא מנסה למחוק את העם הפלסטיני, כך לפי YNET.
העצומה, Hospitality for Humanity, קוראת להשתמש בחרם על עסקי מזון מישראל ואירועים קולינריים שמקדמים את ישראל כמנוף לחץ להפסקת אש. בין החותמים על המסמך: מחברת ספרי הבישול ובעלת טור האוכל לשעבר ב"ניו יורק טיימס", סאמין נוסראט.
מנחת סדרת הדוקו-אוכל בנטפליקס, High on the Hog, סטיבן סאטרפילד. גם מי שנחשבת ל"פנים של המטבח הפלסטיני" באמריקה, מחברת ספרי הבישול וכתבת ה"ניו יורק טיימס"  רים קסיס.  קסיס, עבדה בעבר עם השף הישראלי מייקל סולומונוב, שאיבד את אחיו בלבנון בשנת 2003. לפי הדיווחים, מאז ה-7 באוקטובר השניים ניתקו את יחסיהם. 
נזכיר כי דו"ח נתוני האנטישמיות בעולם של משרד התפוצות, ההסתדרות הציונית העולמית והסוכנות היהודית מראה כי ישנה עלייה של כ500% בהיקף כלל האירועים האנטישמיים, בהשוואה לתקופה אשתקד.
כשליש מכלל האירועים האנטישמיים נרשמו בארה"ב, בעיקר באזורי הריכוזים היהודיים, בדגש על אזור ניו-יורק, פלורידה, שיקגו וקליפורניה כאשר פעילויות אנטישמיות רבות נרשמו באוניברסיטאות ובמכללות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה