מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: לאחר הביקור בישראל - מאסק מתחזק בפסגה

האיש העשיר בעולם רושם נתון של 245.3 מיליארד דולר. יו"ר ברקשייר האת'וויי וורן באפט הרוויח 432 מיליון דולר והונו האישי מוערך על ידי פורבס ב-119.3 מיליארד. מייסד ויו"ר אמזון ממשיך להתייצב במקום השלישי, ומה מצבו של ברנארד ארנו? 
מערכת ice |  2
ג'ף בזוס אילון מאסק ברנאר ארנו (צילום elonrmuskk, Jeremy Barande, Sheyene Gerardi)
מגזין פורבס מפרסם את דירוג עשירי העולם כהרגלו בקודש. חמשת האנשים החזקים בצמרת איתנים ויציבים במקומותיהם,  במקום הראשון אילון מאסק, בעלי הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר) ומנכ"ל טסלה, שיציבותו הבלתי מעורערת אינה מוטלת בספק, כמו גם מיקומו הבטוח בפסגה.
לאחר שקומם עליו את רחבי הרשת, שהפכה לאחד ממעוזי האנטישמיות והתמיכה בפלסטינים, ובעקבות תמיכתו בפוסט לפיו "יהודים שונאים לבנים", ביקר האיש העשיר בעולם בישראל. לאחר שנועד עם רה"מ בנימין נתניהו ונשיא המדינה יצחק הרצוג וסייר ביישובי העוטף.
בצל ההבטחה של X לנטר פרסומים אנטישמיים ולמנוע את הפצתם, מאסק מתחזק מעט בפסגה כשהונו מוערך ב-245.3 מיליארד דולר, אם כי במהלך השבוע הפסיד 2.9 מיליארד. ברנאר ארנו, האיש השני העשיר בעולם, הרוויח השבוע סכום העומד על 2.1 מיליארד דולר והונו מוערך כעת ב-190.2 מיליארד דולר.
ג'ף בזוס שומר על מקומו השלישי ברשימת עשירי העולם של מגזין פורבס. הונו האישי של מייסד ויו"ר חברת אמזון מוערך כעת ב-168.4 מיליארד דולר, ירידה של 227 מיליון דולר ביחס לשבוע שעבר. לארי אליסון במקום הרביעי עם 146.5 מיליארד דולר, לאחר שהפסיד השבוע 183 מיליון. את החמישייה סוגר וורן באפט, מנכ"ל ויו"ר ברקשייר האת'ווי שהונו האישי מוערך ב-119.3 מיליארד דולר, לאחר שהרוויח השבוע כ-432 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הונם זה כמו ביטקוין
    מיכאל 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שהביטקון הוא מיספר במחשב כך גם הונם מיספרים במחשב. הונם מורכב ברובו מנכסים שלא ניתן למשש אפילו כמו הביטקוין. ביום אחד הם יכולים להפסיד הכל. מעניין ומתי יהיה מידרג שלא מדרג רק את הונם אלא גם את חובותיהם.
    סגור
  • 1.
    האיש העשיר בעולם לא ירצה לפרסם את עצמו, דיי לשקר
    מרזוק 12/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוטשילד
    סגור