מדדים ומחקרים

אותו מוצר בפער של 330%: איפה הכי יקר לקנות?

תפוחים ודבש. נמכרים בפערי ענק של קרוב ל-330%. חלק מהקונים אגב ענו בסקר 'פרייסז' כי הם יקנו את מוצרי החג באמצעות התווים שיקבלו בחג, אך חלקם מתאימים רק לרשתות מסוימות
מערכת ice |  1
רשתות שיווק (צילום shutterstock)
איזה סל הוא הכי זול לחגים? מנכ"ל המכון לחקר הקמעונאות, ערך סקר התבצע באמצעות מערכת "פרייסז" לאתר וואלה וגילה כי רשת חצי חינם גם השנה סיפקה את הסל הזול ביותר, בעוד רשת רמי לוי שוב נמצאת במקום השני במרחק קטן של 3.5% וקארפור (היפר) במקום השלישי המכובד.
אבל מה עם המוצרים עצמם? תפוחים ודבש. לדוגמא נמכרים בפערי ענק של קרוב ל-330%. חלק מהקונים אגב ענו בסקר כי הם יקנו את מוצרי החג באמצעות התווים שיקבלו בחג, אך חלקם מתאימים רק לרשתות מסוימות.
בחזרה להשוואה בין הרשתות, הנתון המפתיע שעולה הוא שרשת שופרסל דיל, הרשת הכי גדולה בישראל, מוכרת סל יקר למדי כאשר הוא גבוה בפער של יותר מ 21% מהסל הזול ביותר שהציגה חצי חינם. את הסל היקר ביותר תקנו בפער של 34% ברשת טיב טעם.
 
כמה זה בכסף? בחצי חינם תשלמו 810 שקל, ברמי לוי 838, בקרפור 870 ואושר עד 879 שקל בסך הכל. יוחננוף במקום החמישי עם 888 שקל לאותו הסל. בטיב טעם הפער מהסל הזול ביותר הוא 280 שקל, כאשר המחיר שם הוא 1090 שקל, בקשת טעמים תשלמו 1045 שקל.
אבל מה עם המוצרים עצמם? תפוחים ודבש. לדוגמא נמכרים בפערי ענק של קרוב ל-330% כפי שנמכר בטיב טעם. חלק מהקונים אגב ענו בסקר כי הם יקנו את מוצרי החג באמצעות התווים שיקבלו בחג, אך חלקם מתאימים רק לרשתות מסוימות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה מטומטמים ממשיכים לקנות בשופרסל ??? (ל"ת)
    מיק 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור