השוק

התרגיל של רמי לוי נחשף בתקשורת? "הדברים אינם אמת"

איש העסקים והרשת שלו במתקפה על האתר הכלכלי בשל תגובה, שלכאורה לא הוכנסה לידיעה שעסקה בתיקון הדוח"ות האחרונים: "נאמר כי חברת רמי לוי בחרה שלא להגיב, הדבר אינו אמת. החברה גם אינה ממונפת ומתאפיינת באיתנות הפיננסית הגבוהה בענף. החברה מודה לציבור משקיעיה וללקוחותיה הנאמנים, להם חלק משמעותי בהצלחתה״
מערכת ice |  4
רמי לוי שובר את השוק (צילום ויקיפדיה, Magma Images, יחצ, פלאש 90/ יוסי אלוני)
רגע לפני סוף השבוע האחרון, רשת 'רמי לוי שיווק השקמה' פרסמה את דוחותיה לרבעון השני של 2023 ולחציון ושם מסרה תיקון חשוב בדו"חות שלה לרבעון הראשון של 2023, לפיו בשל "טעות אנוש", לא נרשמו הוצאות של כ־59 מיליון שקל לספקים והרווח הנקי גדול בעקבות כך.
בכלכליסט פרסמו היום (שלישי) ידיעה בנושא ובה ציינו: "במקרה של לוי טעויות רישום שכאלה נוטות לחזור על עצמן - אף על פי שבכל פעם שטעות כזאת מתגלה, מובטח לנו כי הלקחים הופקו והבקרות שודרגו. בדיקה של הדיווחים הכספיים של לוי לאורך השנים מעלה כי ב־13 השנים האחרונות דיווחה החברה על שש טעויות שגררו שינוי בתוצאות הכספיות שלה. במקביל, היו עוד כמה טעויות שלא גררו שינוי בתוצאות הכספיות, אבל היו יכולות לעורר תשומת לב לצורך שיפור תהליכי העבודה בחברה". 

בסוף הכתבה לא נמסרה תגובה של לוי לדברים, אך בפייסבוק הרשמי של הרשת עלתה התקפה של ממש על כלכליסט, נגדו נטען כי נשלחה תגובה שלא נכנסה לידיעה והושארה לכאורה בחוץ.
בפייסבוק של רמי לוי נכתב: "בכתבה שפורסמה בעיתון כלכליסט היום (22.8.23) נאמר כי חברת רמי לוי בחרה שלא להגיב, הדבר אינו אמת. להלן התגובה המלאה שנשלחה לכתב:
״במהלך 16 שנותיה כחברה ציבורית, פירסמה החברה אלפי דיווחים מיידיים. מתוך כל אלה, מספר דיווחים בודדים, שנתגלו בהן ״בעיות״, שרובן המוחלט הינן טעויות סופר ושחלקם פורסמו לפני קרוב לעשור - אין בהם כדי להעיד על דפוס החברה ועל רמת מקצועיותה".
עוד צוין: "בפועל, מניות רמי לוי הניבו לציבור המשקיעים מאז הנפקתן בבורסה רווחים במאות אחוזים, כשבמקביל החברה חילקה לבעלי מניותיה גם דיבידנדים בהיקף מצטבר של כ1.3 מיליארד שקל. החברה גם אינה ממונפת ומתאפיינת באיתנות הפיננסית הגבוהה בענף. החברה מודה לציבור משקיעיה וללקוחותיה הנאמנים, להם חלק משמעותי בהצלחתה״.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא צדיק
    רפול 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    רמי לוי לא צדיק. חובר לעטיני השילטון .הרס את החקלאים, עכשיו הרפתנים, חוץ מרווח לא מעניין אותו דבר.הוא לא הבעיה הבעיה העדר שקונה אצלו.
    סגור
  • 3.
    יבוא מוצרים
    אזרח 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדון רמי לוי מייבא חלב מפולין על פני חלב ישראלי שהפולנים יקנו אצלו אני לא אקנה אני אחזק את חקלאי הארץ
    סגור
  • 2.
    רמי לוי
    בני 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה כסף שיש לו ולא מספיק. רמי רק שתדע שלעולם הבא הולכים בלי כלום.
    סגור
  • 1.
    רמי השקרן
    דיין איציק 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ניתפסת תודה ואז נעזוב נילחמת נחזיר לך פי 100 עד שתרגיש לא טוב , ככה זה שהורסים חקלאים רפתנים ועובדים בסוף קורסים
    סגור