דיגיטל וטק

חצי חינם מזהירה מעוקץ חדש: "לא ללחוץ על הקישור הזה"

בפייסבוק הרשמי של רשת חצי חינם נכתב: "הודעה חשובה. שימו לב! מישהו עושה תרמית ופונה ללקוחות בשם של ״חצי חינם״ ומבקש פרטי אשראי על מנת לתת מתנה. אנחנו מבהירים - לא ללחוץ על הקישור ולא להשאיר פרטים"
מערכת ice |  1
סניף חצי חינם (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
אחרי רמי לוי ושופרסל, הגיע תורה של רשת קמעונאות אחרת ליפול קורבן להונאה על חשבונה. הודעת פישינג מסוכנת נפוצה בימים האחרונים ברשת שוב, אחרי לא מעט זמן, עם פעילות של רשת חצי חינם, גם הפעם מדובר בניסיון להונאה על חשבונכם ואפילו ברשת יצאו בהודעת אזהרה ללקוחות לא ליפול בפח.
בפייסבוק הרשמי של רשת חצי חינם נכתב: "הודעה חשובה. שימו לב! מישהו עושה תרמית ופונה ללקוחות בשם של ״חצי חינם״ ומבקש פרטי אשראי על מנת לתת מתנה. אנחנו מבהירים - לא ללחוץ על הקישור ולא להשאיר פרטים". 
עוד הוסבר במסר של הרשת: "מדובר בהונאה ולא בפניה מטעם ״חצי חינם״. לשאלות נוספות יש לפנות לשירות לקוחות, תודה, חצי חינם". בתגובות לפוסט, לא מעט מהעוקבים טענו כי גם הם קיבלו הודעה שכזו למכשיר הסלולרי שלהם.
בעבר כאמור היו לא מעט ניסיונות פישינג דומים עם שימוש באתרים מזויפים של רמי לוי או שופרסל ולקוחות שקיבלו את ההודעה התבקשו להשאיר פרטים כדי להכנס להגרלה או לסגור בהגרלה לכאורה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הונאות!
    אנצי! 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההונאות רק משתכללות כל הזמן!!!!
    סגור