מדדים ומחקרים

התקווה 6 ועדן חסון מזנקים, אליעד נחלש | דירוג תחנות הרדיו

לא מעט הפתעות יש השבוע בדירוג תחנות הרדיו. השבוע החולף הציג כמה אומנים אהובים שחזרו לככב בתחנות הרדיו בפריסה ארצית, ובכך הדיחו את חבריהם לתחתית הרשימה
מערכת ice | 
התקווה 6 (צילום אייל דרור)
לא מעט הפתעות יש השבוע בדירוג תחנות הרדיו. השבוע החולף הציג כמה אומנים אהובים שחזרו לככב בתחנות הרדיו בפריסה ארצית, ובכך הדיחו את חבריהם לתחתית הרשימה. ברשימת השירים הישראלים המושמעים ביותר בתחנות, מככב השיר החדש של התקווה 6, "הקב"ה יסדר ת'כל" עם 142 השמעות.

במקום השני נמצא שיתוף הפעולה של עדן חסון עם דולי ופן "לאהוב אותך כל יום", שזכה ל-128 השמעות. אליעד יורד השבוע למקום השלישי, הפעם עם שיר אחר בשם "בין עולמות". במקום הרביעי נמצא את הנציגות הנשית הראשונה: עדן בן זקן עם "עמנואלה" ו-116 השמעות. רביבי כנר נכנס לחמישייה וסוגר אותה עם 111 השמעות לשיר "אצלי הכול בסדר".
ברשימת האומנים הישראלים המובילים נמצא, ללא שינוי, את אייל גולן שזוכה ל-531 השמעות. במקום השני נמצא עומר אדם עם 454 השמעות. עדן בן זקן נמצאת השבוע במקום השלישי, אולי תודות למופע העשור, עם 369 השמעות. עדן חסון במקום הרביעי עם 355 השמעות ואליעד בחמישי עם 343 השמעות.
לקראת עלייתו של הסרט המצופה "ברבי" נמצא את שיר הנושא שהקליטה דואה ליפה, DANCE THE NIGHT במקום הראשון ברשימת השירים הבין-לאומיים המושמעים ביותר, עם 60 השמעות. במקום השני חוזרת לככב המנצחת הגדולה באירוויזיון, לורין, עם TATTOO ו-48 השמעות. במקום האמצעי מיילי סיירוס עם FLOWERS ו-40 השמעות.

שיר הגאווה החדש של הכוכבת האוסטרלית קיילי מינוג, PADAM PADAM, נמצא במקום הרביעי עם 34 השמעות, וסוגרת את הרשימה סלינה גומז ושיתוף הפעולה שלה עם רימה, CALM DOWN.
ברשימת האומנים הבין-לאומיים המואזנים ביותר נמצא, כמובן, את הביטלס במקום הראשון עם 130 השמעות. דואה ליפה מזנקת למקום השני עם 126 השמעות. אלטון ג'ון תופס את המקום האמצעי עם 112 השמעות. דיוויד גטה מסתפק היום במקום הרביעי עם 111 השמעות, וסוגר את הרשימה אד שירן עם 100 השמעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה