מדדים ומחקרים

היכן העדפתם לבלות את חופשת הפסח? הנתונים נחשפים

חודש אפריל בא וחלף ובמהלכו חווינו לא מעט אירועים ומתחים, בהם הסלמה ביטחונית, חג הפסח, ימי זיכרון ויום העצמאות. במהלך תקופה זו הישראלים המשיכו בנוהג הלאומי - חופשות בחו"ל ומסתמן כי המגמה רק התרחבה
מערכת ice | 
יעדים מבוקשים בחג (צילום shutterstock)
חודש אפריל בא וחלף ובמהלכו חווינו לא מעט אירועים ומתחים, בהם הסלמה ביטחונית, חג הפסח, ימי זיכרון ויום העצמאות. במהלך תקופה זו הישראלים המשיכו בנוהג הלאומי - חופשות בחו"ל ומסתמן כי המגמה רק התרחבה.
על פי נתונים הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בחודש החולף יצאו 867.7 אלף איש מישראל, ורק 2.8% מתוכם היו של ישראלים שרק באו לביקור בית. מספר זה מתעלה ביחס לתקופה המקבילה ב-2022, שם הנתון עמד על 685.6 אלף יציאות בלבד. נציין כי 85% מהיציאות היו בטיסות והשאר היו בעיקר דרך היבשה והים.
בבחינה רבעונית, בחודשים ינואר-אפריל נרשמו 2.8 מיליון יציאות. כמו כן, בבחינה של חודשי פברואר-אפריל נרשמה עלייה של 11.1% מדי חודש בכמות היציאות דרך האוויר, בעוד שבשלושת החודשים שלפני היה מדובר על עלייה של 12.3%.
היום פורסמו במקביל גם נתוני הכניסות לארץ ונמצא כי למרות המתיחות הביטחונית התיירים ממשיכים להגיע ואפילו יותר ביחס לשנה שעברה. מרביתם מגיעים מארה"ב, גרמניה, ובריטניה. עם זאת, מסתמן כי היקף התיירות הנכנסת עדיין לא מגיעה לרף שהכרנו לפני הקורונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה