מדדים ומחקרים

אחיה של לוסי איוב חוגג הישג כביר | דירוג ספוטיפיי

אבי אבורומי, ששיחק ב"פאודה" את אחיה של מגישת הטלוויזיה והשחקנית, מזנק ברשימת השירים המואזנים בישראל ועוקף את כמה מהזמרים והלהיטים הגדולים של השנה האחרונה
יאיר מור | 
לוסי איוב (צילום יח"צ)
אפקט הקאמבק של מיילי סיירוס לא עצר גם בשבוע שעבר, אם כי ההפרש בין הסינגל החדש שלה, "Flowers", לבין "אהבה חולה" של פאר טסי שנמצא במקום השני בדירוג השירים המואזנים על ידי משתמשי ספוטיפיי בישראל, הצטמצם לפחות מ-33,000.
למקום השלישי זינקו אבי אבורומי, ששיחק בעונה הרביעית של "פאודה" את אחיה של לוסי איוב, ומור רביעי עם "אין אותנו יותר" - עלייה של לא פחות משישה שלבים; "קרן שמש" של בניה ברבי נשאר במקום הרביעי; "האמת" של אודיה אזולאי נשאר בחמישי; ו"אני" של עומר אדם צנח שלושה מקומות אל השישי. 
אלבום הסולו הראשון של סטטיק, "לירז", התברג כבר בשבוע הראשון שלו באפליקציית המוזיקה המובילה במקום השני בישראל; "רדיו שטח" של פאר טסי נותר במקום הראשון; "קרן שמש" של בניה ברבי דורך בשלישי; ואילו "מזרח פרוע" של טונה ירד שני מקומות לרביעי, ודחק את "אלבום 2" של עדן חסון מקום אחד לחמישי. 
האמנים המואזנים בישראל נותרו בשבוע החולף ללא שינוי: עדן חסון במקום הראשון; טונה במקום השני; עומר אדם בשלישי; אייל גולן ברביעי; ואודיה בחמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה