מדדים ומחקרים

רעידת אדמה מוזיקלית | דירוג תחנות הרדיו

השיר שמתאר, לגמרי במקרה, את אחד הנזקים הבולטים של רעידות אדמה, יצא בדיוק בעיצומו של גל רעידות אדמה, והתברג בצמרת ההשמעות ברדיו הישראלי
יאיר מור | 
כביש סדוק (צילום Jens Aber / Unsplash)
השיר החדש של אברהם טל אמנם מיועד לדון במצב החברה הנוכחי בישראל, אך שמו, "צלקות באספלט", נשמע כאילו חזה או תיאר רעידת אדמה כמו אלו שאירעו החודש בטורקיה, וחלקן הורגשו גם כאן - ולכן סמלי מאוד שהצליח להרעיד את צמרת ההשמעות בתחנות הרדיו הישראלי ולהתברג בשבוע הראשון שלו במקום הרביעי ברשימת השירים המושמעים של השבוע שעבר, לפי נתוני MediaForest, המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת, מחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם. 
למקו הראשון עלה שמעון בוסקילה עם "פרחים בשמיים"; במקום השני דרכו אביב גפן והתעויוט עם "מקיאה את היופי"; במקום השלישי עידן רייכל עם "אין לך דאגות", שירד שני שלבים; ובמקום החמישי רן דנקר עם "כל מה שרציתי להיות", שאחרי 4 שבועות ברדיו נכנס לראשונה לחמישייה המובילה.
האמן המושמע ביותר הוא עדיין אייל גולן; במקום השני נמצאת, שוב, שרית חדד; עומר אדם חזר מהמקום החמישי לשלישי; משה פרץ דילג מהמקום השביעי לרביעי; ועד בן זקן ירדה מהמקום השביעי לחמישי. 
הסינגל הראשון מתוך אלבומה הקרוב של מיילי סיירוס, "Flowers", שומר על המקום הראשון בקרב השירים הלועזיים, בהפרש עצום של יותר מפי שלושה השמעות מהשיר שבמקום השני - "Calm Down" של רימה וסלינה גומז; במקום השלישי סיזה עם "קיל ביל"; במקום הרביעי דניס לויד עם "Today, Tomorrow"; ובמקום החמישי "Escapism." (הנקודה היא חלק מהשם) של Raye ו-070 Shake. 
סיירוס שומרת על המקום הראשון גם ברשימת האמנים הלועזיים; הביטלס במקום השני; ריהאנה בשלישי; אד שירן ברביעי; ודואה ליפה בחמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה