מדדים ומחקרים

חברת Helpi חושפת: עליה של 237% בהיקף ההתנדבות במשק

פלטפורמת ההתנדבות Helpi חושפת את היקף שעות ההתנדבות לשנת 2022, שכללה עלייה של 237% בהיקף ההתנדבות הכולל ועלייה של 500% בהיקף שעות ההתנדבות בתחום הפגיעה המינית
מערכת ice | 
עובדי גנרל מוטורס מתנדבים (צילום באדיבות הלפי)
בשבוע שעבר סקר התנדבות שהוצג בפני נשיא המדינה הרצוג חשף נתונים מעודדים ביותר בהיקף ההירתמות של הישראלים למטרות חשובות. כעת, פלטפורמת ההתנדבות Helpi מפרסמת את הסיכום שלה לשנת 2022, שמציג נתונים מעודדים אף יותר, בעיקר בצל המתיחות והפילוג בארץ.
הנתונים חושפים כי בשנה החולפת התקיימו כמעט 33.5 אלף שעות התנדבות דרך הפלטפורמה, אשר מהוות עלייה של 237% ביחס לשנה שעברה. התחום שהציג את היקף ההתנדבות הגבוה ביותר הוא תחום הבנייה, ובו חברות כמו קבוצת דניה ותדהר. עם זאת, גם ענף ההייטק הציג צמיחה מרשימה בהיקף ההירתמות החברתית עם עלייה של 206% בשעות ההתנדבות.
תחום נוסף שפרץ דרך מבחינה זו השנה הוא תחום עריכת הדין, בו המשרדים המובילים בהתנדבות היו משרדו של עו"ד ארדינסט ומשרד עו"ד מיתר. 
בשנה החולפת נרשמה עלייה בהתנדבות למען סיוע לאוכלוסיות קצה וסיכון גבוה, בהם 548 שעות התנדבות לטובת מתמודדי נפש והארגונים המסייעים להם. בשנה שעברה מספר זה עמד רק על 239 שעות. כמו כן, חלה עלייה מרשימה של מעל ל-500% בשעות ההתנדבות לסיוע נפגעות ונפגעי תקיפה מינית. הפעילויות כללו העברת סדנאות ידע, תרומות, שיפוץ מבנים ועוד.
דנה כהן, מנכ"לית Helpi מסרה בתגובה: "2022 הייתה שנה מורכבת מאוד... למרות כל זאת, הישראליים ושלל החברות והעסקים המרכיבים את המשק הישראלי, נותנים מעצמם ומזמנם ומתנדבים לטובת הזולת והחברה. אם בשיפוץ מבנים, אם בעזרה לקשישים, אם בתמיכה בנפגעים. זאת בדיוק הסיבה בגינה הקמנו את HELPI – להוות הגורם שמחבר בין האנשים והחברות שרוצים לתרום לאלה שזקוקים לעזרה ולתמיכה. מרגש ומחזק אותנו מאוד לראות שלמרות כל מה שמסביב, הלב של הישראלים נשאר רחב והם משתמשים בפלטפורמה שלנו בשביל לעזור לזולת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה