בארץ

זה הצעד של אל על במלחמה נגד האנטישמיות

חברת התעופה משיקה את פרויקט שגרירי אל על לשנת 2023, שמטרתו העיקרית היא הסברה ושיפור תדמיתה של ישראל ברחבי העולם
מערכת ice | 
מטוסי אל על בנתב"ג (צילום Magma Images)
אל על משיקה מחדש את פרויקט שגרירי אל על לשנת 2023. במסגרת הפרויקט אשר מטרתו העיקרית היא הסברה ושיפור תדמיתה של ישראל ברחבי העולם, משתתפים בהתנדבות מלאה  83 טייסים ודיילים, תוך שהם לוקחים חלק בפעילויות עם קהילות וגופים שונים במהלך השהות בחו"ל בין הטיסות.
83 השגרירים, בגילאים מגוונים, נבחרו לאחר מיונים קפדניים והשתתפו השבוע בקורס הכשרה מיוחד אשר הועבר בשיתוף פעולה עם ארגון StandWithUs והיווה את יריית הפתיחה של הפרויקט. הקורס שם דגש על "יישור קו" בכל הנוגע למצב ההסברה של ישראל בעולם בתקופה של פוסט קורונה ועליה במקרי האנטישמיות.
לדברי לימור בוזגלו, סמנכ"לית משאבי אנוש אל על: "אנו גאים להחזיר לפעילות את פרויקט השגרירים של אל על לאחר שנים מוצלחות של עשייה. מדובר בפרויקט ייחודי בנוף הישראלי שבו הכל נעשה מאהבת הארץ ובהתנדבות מלאה של כל הצדדים. אנו מחזקים ידיהם של השגרירים המתנדבים במדי אל על שעושים עבודת קודש לא פחות, בקירוב לבבות ושינוי הדרך בה מסתכלים על ישראל. בהזדמנות זו רוצה לומר תודה ומלוא הערכה לאפרת ראלברוק אשר מנהלת את תוכנית שגרירי "אל על" משנת 2018 וכמו כן, מודה לשני יהב ולאליק הרפז מנהלי ההדרכה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה