בעולם

מפגינים מאוניברסיטת מישיגן קוראים להפלת ישראל: "לרצוח יהודים"

האנטישמיות בארצות הברית ממשיכה לגאות. מפגינים פרו פלסטינים הפגינו בזמן ביקורה של סגנית נשיא ארצות הברית קמילה האריס באוניברסיטת מישיגן וקראו לרצח יהודים ואינתיפאדה
מערכת ice | 
הפגנות אנטישמיות (צילום טוויטר)
סטודנטים פרו פלסטינים מאוניברסיטת מישיגן שבארצות הברית ערכו הפגנה נגד מדינת ישראל במהלכה קראו לרצח יהודים ולפתיחת אינתיפאדה. בתיעודים שעלו לרשת נראו המפגינים קוראים "אינתיפאדה, אינתיפאדה! תחי האינתיפאדה". "יש רק פתרון אחד!" צועדת נראתה מזמרת, כשהקהל מאחוריה הגיב, "אינתיפאדה! מַהְפֵּכָה!".
בנוסף לכך כלי התקשורת בארצות הברית דיווחו כי העצרת האנטישמית נערכה במחאה על ביקורה של סגנית הנשיא קמאלה האריס ביום חמישי בקמפוס, שם נשאה נאום על מדיניות אקלים ואקטיביזם של סטודנטים. בסרטון אחר נראו הפרו פלסטינים צועדים מחוץ לבניין הקמפוס בו האריס נשאה את נאומה, ואמרה: "לא עוד שקל, אין עוד כסף לפשעי ישראל".
 
הקריאה הבוטה להפיל את ישראל הטרידה את משתמשי הטוויטר הבולטים בארצות הברית, שנדהמו מכך שסנטימנט כזה בא לידי ביטוי כל כך חופשי בקמפוס גדול של מכללות אמריקאיות. בעל הטור ג'ואיש ג'ורנל בלייק פליטון צייץ אמש בטוויטר: "באוניברסיטת מישיגן, קוראים לרצוח יהודים".
במקביל לדיווחים ממישיגן על פי סקר חדש שפורסם בשבוע שעבר על ידי הליגה נגד השמצה בישראל (ADL), על עמדות אנטישמיות בארצות הברית, עולה כי 20% מהאמריקנים מחזיקים בעמדות אנטישמיות, תיאוריות קונספירציה ודימויים אנטישמיים. מדובר על כמעט פי שניים ממספרם בסקר שהתקיים בשנת 2019, והנתון הגבוה ביותר שנמדד זה 30 שנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה