מדדים ומחקרים

שירות אוטומטי או אנושי? מחקר חדש ומפתיע נחשף

לפי מחקר חדש שפורסם בארצות הברית עולה כי 70% מהצרכנים מעדיפים לקבל שירות ממוכר מאשר מכונות אוטומטיות ובינה מלאכותית
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום freepik)
תחום הבינה המלאכותית צומח במהירות ובחנויות השונות ניתן לראות יותר ויותר מכשירים נותני שירות אוטומטים. חרף המגמה הממוחשבת, מחקר חדש שנערך בארצות הברית גילה כי 70% אומרים שהם עדין סומכים על אנשים יותר מאשר בטכנולוגיה.
על הסקר ענו 2,000 מבוגרים גילה כי בהשוואה לבינה מלאכותית, בנוסף לכך יותר אנשים עדיין מעדיפים להשתמש באדם אמיתי בעת יצירת חשבון או רכישה (44% לעומת 35%). כמו כן תחומים כמו רכישת בית (55%) או מכונית (52%) היו הפריטים או השירותים המובילים שבהם המשיבים מעדיפים לדבר עם אדם אמיתי.
באופן כללי, שני שלישים (66%) מהמשיבים מסכימים שהם מרגישים טוב יותר לגבי הרכישות שלהם כאשר הם מתמודדים עם עמית מכירות חי. יתרה מכך, המשיבים מעדיפים להשתמש באדם חי בעת בחירת ביטוח לרכב או בית (51%) והקמת חשבון בנקאי או חשמל (50%).
תוצאות שנערך על ידי OnePoll מטעם Internova Travel Group, מראות גם כי 81 אחוז מהנשאלים מבחינים בנגיעות אישיות, כגון הבעות תודה והערכה, בעת ביצוע רכישות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה