שיווק ופרסום

קמפיין חדש של ויצו מציג: בינה מלאכותית מעדיפה גברים

קמפיין חדש של ויצו מציג תמונה עגומה אך לא מפתיעה בנוגע לנוכחותן של נשים בשרשרת המנהיגות וקורא לראשי המפלגות להעדיף נשים לקראת הבחירות לכנסת ה-25
מערכת ice | 
קמפיין ויצו (צילום ויצו)
פיתוחי בינה מלאכותית מוגדרים לא פעם בתור עתיד האנושות ועל כן לא מפתיע כלל שהקמפיין החדש של ויצו (ארגון נשים ציוני בינלאומי) קיבל את השם "העולם כל כך התקדם וכל כך נשאר מאחור". הסיבה מאחורי החלק השני של המשפט עלול להפתיע ולהכעיס רבים וזה מה שהופך את הקמפיין לכה חשוב. 
במסגרת הקמפיין, ויצו בשיתוף עם משרד הפרסום בלאנקו ביקשו מפלטפורמת בינה מלאכותית בשם Midjourney להפיק ציורים שונים לאחר שהוזנו במערכת שלושה תפקידים עיקריים: Doctor, CEO ו-Prime Minister ובכוונה באנגלית - שפה נטולת מגדר. התוצאות שהניבה המערכת היו מרתקות אך בעיקר מתסכלות. 
התוצאות הציגו מעל לאלף ציורים, כאשר כל אחד ואחד מהם, ללא יוצא מן הכלל, הציג גבר. אף לא אישה אחת יוצגה במסגרת התוצאות וזאת למרות שמפיקי הקמפיין הזינו למערכת אינספור מילות מפתח שיכלו לסייע בכך.
לאור התוצאות הללו, ויצו הקימו קמפיין מודעות פרינט במסגרות נבחרו 70 ציורים שמופיעים ב-3 מודעות שונות, כל מודעה תחת תפקיד בכיר אחר. מטרת הקמפיין הייחודי הזה של ויצו היא ברורה: לקרוא לראשי המפלגות הרצים לבחירות המתקרבות לבחור נשים לתפקידי מפתח, כמו מנכ"ליות משרדים וחברות ממשלתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה