מדדים ומחקרים

מאקו, וואלה או ynet: זה האתר המוביל בישראל

על פי נתוני סימיליארווב לחודש ספטמבר 2022, אתר YNET שמר על מקומו בפסגת האתרים הישראלים, כאשר הוא רביעי אחרי גוגל, יוטיוב ופייסבוק שמחזיקות בטופ 3. הדירוג המלא בפנים

כפיר אדר | 
מהם האתרים הנצפים ביותר בישראל? (צילום מסך עריכה אייס)
דירוג האתרים החודשי של ice לפי נתוני חברת הניתוח Similarweb בוחן איזה אתר הוא הנצפה ביותר בישראל, אילו אתרים קרסו והדרדרו בדירוג 20 הגדולות ואילו טיפסו במעלה הטבלה. אלו האתרים שאתם נכנסתם אליהם בלי הפסקה במהלך חודש ספטמבר 2022.
במקום הראשון, כבדרך כלל, גוגל בגרסת ה-com, ששוב דורג ראשון והוא האתר הנצפה ביותר של הישראלים. יוטיוב הגיעה למקום השני, בעוד שפייסבוק דורגה כרשת החברתית מספר אחת, מה שהספיק לה כדי להתייצב במקום השלישי בטבלה.

במקום הרביעי גם החודש, YNET שהוא אתר החדשות הנצפה בישראל, ויקיפדיה שהגיעה למקום החמישי בטבלה נשרה למקום השביעי, כאשר וואלה טיפסה לטופ 5 על חשבונה והיא מקדימה במקום אחד את מאקו שבמקום השישי. גוגל בגרסה העברית הגיעה למקום השמיני, וואטסאפ ירדה אל המקום התשיעי וטוויטר סוגרת את העשירייה.
הרשת החברתית השלישית בגודלה היא אינסטגרם שתפסה את המקום ה-11, אתרי הספורט חוו עלייה משמעותית, כאשר ספורט חמש דילג עד המקום ה-12 ואתר ONE עד למקום ה-13. אתר הפורנו XNXX תופס את המקום ה-14 והארץ מיד אחריו בדירוג.
במקום ה-16 אתר פורנו נוסף, פורנהאב, מיד אחריו בדירוג ישראל היום שמקדים את יד 2 שבמקום ה-18 בסך הכל. נטפליקס נמצאת מקום אחד מתחת ובמקום ה-20 אתר ההזמנות אונליין עלי אקספרס. מעריב וכלכליסט מחוץ לרשימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה