קריירה ולימודים

פייסבוק מבטלת הצעות התמחות נחשקות ממועמדים

כחלק מתהליך קיצוץ העלויות האגרסיבי בפייסבוק, מארק צוקרברג ביטל התמחות בלונדון של מועמדים שהיו אמורים להתחיל בחודשים הקרובים, ונראה שזו רק ההתחלה

מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום אינסטגרם/ מארק צוקרברג, unsplash)
המתמחים שהיו אמורים להתחיל לעבוד במשרדי מטא בלונדון בינואר 2023, קיבלו הודעת מייל ובה נכתב שהחברה בקיצוצים, ולכן ההתמחות שלהם מבוטלת. רבים מהם דחו התמחויות פוטנציאליות אחרות וכעת הם נותרו ללא אופציות. "שיניתי תוכניות והתעלמתי מהצעות אחרות ל-2023 בעקבות ההצעה של מטא, אז אם מישהו יכול לעזור לי למצוא משהו אחר לשנה הבאה, אגיש מועמדות בשמחה", כך כתב אחד האנשים שאמור היה להתחיל את ההתמחות, והוסיף: "לפעמים החיים לא הוגנים, ודברים בלתי צפויים קורים".
דוברת מטא אנדריאה ביסלי אמרה: "המתמחים של מטא הם חיוניים בעיצוב העתיד שלנו. ההחלטה הקשה הזאת נעשה בכובד ראש והיתה הפתרון האחרון שלנו. השינוי בגיוסים נעשו כדי לוודא שמטרות ההעסקה שלנו משתלבות עם הצרכים העסקיים שלנו בעלי הקדימות הגבוהה ביותר".
החדשות הללו באות פחות משבוע אחרי שצוקרברג בישר על הקפאת הגיוס בכלל החברה, ובכך הזהיר שמטא צריכה לתכנן את צעדיה בזהירות לאור חוסר היציבות בכלכלה. החברה גם מבצעת פיטורים שקטים בכך שהיא מעבירה אלפי עובדים לתוכנית שיפור ביצועים שנתפסת כדלת החוצה.
מטא חשפה את המשרד החדש שלה בלונדון במהלך חודש מרץ כשהנסיך צ'רלס ביקר במקום. ההתמחות בלונדון היתה אמורה לצאת לדרך בינואר, בעוד ההתמחות בארה"ב בקליפורניה ובניו יורק היתה אמורה להיות בקיץ. מועמדים מעטים אם בכלל קיבלו הצעות להתמחות בארה"ב ב-2023 והעתיד של התוכנית לא ברור. דוברת החברה לא אמרה מה גורלה של התוכנית וגם לא הבהירה כמה תפקידים בלונדון ניזוקו כתוצאה מהקיצוצים.
המניה של חברת האם של פייסבוק, מטא, צנחה ביותר ממחצית השנה וצמצמה את הונו האישי של צוקרברג. הקיצוצים הם חלק מירידה צפויה במספר המתמחים שמטא מגייסת ברחבי העולם בשנה האחרונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה