כסף וצרכנות

גוגל נפרדת: זו המדינה בה תפסיק לתרגם

גוגל מודיעה אמש כי תוציא שירות נוסף מסין והפעם מדובר בשירות התרגום המפורסם שלה, גוגל טרנסלייט, לטענתה בעקבות היקף שימוש נמוך שלא מצדיק המשך פעילות
מערכת ice |  1
גוגל (צילום unsplash)
גוגל מדווחת היום בצעד לא מפתיע כלל כי היא עתידה להוציא עוד אחד מן השירותים שלה מסין, וזאת לאחר שכבר ביטלה כמה וכמה מהם במהלך השנים האחרונות. הפעם מדובר בהוצאת מנוע התרגום שלה וזאת בטענה כי השימוש בו במדינה הוא נמוך מאד ולכן אין יותר טעם בהמשך פעילותו שם.
כאמור מדובר בצעד נוסף בסדרת נסיגות של חברת הענק מסין. הצעד הדרמטי ביותר נעשה לפני מעל לעשור כאשר גוגל הוציאה את מנוע החיפוש שלה בעקבות הצנזורה הנוקשה של ממשלת סין. בעקבות מהלך זה הוציאה שירותים נוספים דוגמת שירות המייל שלה, ג'ימייל וגוגל מפות שנחסמו בין כה וכה. בהתאם לכך ,שירותים של ספקיות מקומיות הוגברו.
 

הנוכחות של גוגל בסין נותרה בקרב מכשירי הניידים שלה, שמיוצרים בעת זו באופן מקומי, טרם העברת הייצור בקרוב לווייטנאם.
למרות המתיחות עם ממשלת סין בשנים האחרונות, גוגל כן פועלת בשווקים אחרים ודואגת לאחרונה באופן עקבי לעדכן את הגדרות הפרטיות שלה לטובת המשתמשים. יחד עם זאת, לאחרונה נאלצה להוציא עדכון מיוחד ודחוף למשתמשי הדפדפן כרום במסגרתו ביקשה לבצע עדכון גרסה על מנת להימנע מלא פחות שלוש פרצות אבטחה שזוהו על ידי גורמים חיצוניים לחברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש סיבה אחרת.
    דעה 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוגל יש שרתים בגודל מדינה שלמה, הם שומרים על כל התמונות בטלפונים שלנו. ומה שמפריע לה זה כמה מגבייט של שפה סינית. אם זה כבר קיים אז תשאיר. אם אני ירצה למשתמש אני ישתמש. אם לא אז לא
    סגור