מדדים ומחקרים

זו הסיבה שיותר ממחצית תושבי עמק הסיליקון רוצים לעזוב

חשבתם שמי שחי בעמק הסיליקון חי את החיים הטובים? תחשבו שוב. בסקר חדש נמצא כי יותר ממחצית תושבי העמק רק מחפשים את הדרך החוצה
מערכת ice | 
גוגל ופייסבוק במאבק נגד אפל (צילום ויקיפדיה, shutterstock)
בסקר שנערך בחודש שעבר בו לקחו חלק 1736 תושבים נמצא כי יותר ממחצית תושבי אזור ההיי-טק בעמק הסיליקון מתכננים לנטוש את האזור בעקבות עליית המחירים והרעה באיכות החיים. "יש מצב רוח – מצב הרוח הוא עגמומי. מצב הרוח מתקדר", כך אמר ראסל הנקוק, מנכ"ל "יוזמה משותפת" ונשיא המכון למחקר אזורי של עמק הסיליקון שערך את הסקר.
כזכור, בעמק הסיליקון ישנם תאגידי ענק כמו גוגל, מטא ואפל, אך זה לא מנע מ-64% מתושבי האזור לומר שהם מודאגים מהכיוון השגוי שהאזור הולך אליו. 56% הגדילו ואמרו כי בשנים הקרובות יש להם כוונה לעבור לאזור המרינה (סביבת סן פרנסיסקו) וכאשר מדובר על עונים הנמצאים בגיל העבודה (18-64) המספרים היום גבוהים עוד יותר. 59% אמרו שהם יחפשו אזורים ירוקים יותר למחייה.

כאשר בחנו את המעוניינים לעזוב 67% מתוכם יעשו זאת בעקבות עלויות גבוהות להחזקת בית, 47% הצביעו על ירידה באיכות החיים ו-43% בעקבות המיסים הגבוהים הנהוגים באזור. "האנשים שעובדים בעמק הסיליקון חושבים שלמרות העבודה שלהם, האזור עצמו מפסיד", מוסיף הנקוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה