מדדים ומחקרים

הישראלי הוא בטטת כורסה: דוח חדש מוכיח את זה

מתי הישראלי ישן? על פי דוח חדש הישראלי הממוצע צופה 3.5 שעות ביום בטלוויזיה. אז כאשר מדובר על שעות עבודה מרובות ולא מעט שעות רביצה מול הטלוויזיה, לא ברור מתי הישראלי מוצא זמן לישון
מערכת ice | 
הישראלים ושעות הצפייה בטלוויזיה (צילום pixabay, vecteezy)
באופן מסורתי העובדים הישראלים נמצאים בעשירייה המובילה בכמות שעות העבודה על פי דוחות ה-OECD המתפרסמים מדי שנה. כאשר הדוחות מתפרסמים עולה הזעקה כי צריך לצמצם את שעות העבודה ויש לאזן יותר בין בית לעבודה.

על פי מחקר של חברת Global, העוסקת במחקר ושיווק במדיה הטלוויזיה, בדקה ומצאה כי הישראלי הממוצע צפה 210 דקות בטלוויזיה בממוצע ליום במהלך שנת 2021. מדובר על 54 דקות יותר מהממוצע העולמי. שנת 2021 אינה מיוחדת ולא ניתן לייחס זאת לגל כזה או אחר של הקורונה. בשנת 2019 הישראלי הממוצע צפה למשך 195 דקות לעומת 167 דקות בממוצע העולמי.
 
בעוד בישראל שידורי האקטואליה והריאליטי תופסים נפח גדול, בעולם שידורי ספורט מהווים חלק משמעותי בצפייה. שידורי היורו בשנת 2021 היו אירוע הספורט המתמשך הנצפה ביותר ב-34% מהמדינות כאשר באירופה מדובר על 62% מהמדינות. דווקא שידורי אולימפיאדת טוקיו, הפונים לקהל רחב יותר, הפתיעו ועוררו פחות עניין עם 10% בלבד, כאשר רק באסיה (כנראה גאווה מקומית) מדובר על 35%.
ז'אנר הריאליטי התחרותי, מגלה הדוח, תופס נפח לא קטן של 10% מכלל תוכניות העולם. התוכנית "הזמר במסכה" הינה תוכנית הריאליטי הנצפית ביותר בעולם כאשר ב-11 מדינות שונות היא התוכנית הנצפית ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה