מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: ארנו איבד מעל ל-8 מיליארד דולר

השבוע בדירוג לא היו יותר מדי דרמות, רוב  עשירי  העולם איבדו מיליארדי דולרים כשבראש מייסד LVMH | דירוג עשירי העולם לפי מגזין "פורבס"
מערכת ice |  1
פורבס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
דירוג עשירי העולם המבוסס על נתוני המגזין הכלכלי הבינלאומי "פורבס": אילון מאסק  עדיין האיש העשיר ביותר שקיים על הכדור, מנכ"ל ומייסד טסלה וחברת החלל SpaceX רשם בשבוע האחרון ירידה בשווי הנכסים שבבעלותו ואיבד כ-300 מיליון דולר, כעת הוא מוערך בסכום של 229.1 מיליארד דולר.
ג'ף בזוס, מייסד אמזון ומייסד ומנכ"ל חברת החלל בלו אוריג'ין, שעלה למקום השני בשבוע שעבר, שמר על המקום שלו על אף שבשבוע האחרון בזוס איבד כ-1.2 מיליארד דולר וכעת הוא מוערך ב-172.6 מיליארד דולר, ברנאר ארנו, מייסד תאגיד LVMH, איבד במהלך השבוע האחרון כ-8.2 מיליארד דולר והוא במקום השלישי עם הון המוערך ב-157.2 מיליארד דולר.

במקום הרביעי, מייסד מיקרוסופט ביל גייטס שהשיל השבוע הון ונכסים בשווי של 1.3 מיליארד דולר והוא מוערך ב-129.8 מיליארד דולר. במקום החמישי,  וורן באפט, מנכ"ל בית ההשקעות ברקשייר הת'אוואי  שחזר לחמישייה בשבוע שעבר באפט איבד כ-800 מיליון דולר והוא מוערך בהון של 118.3 מיליארד דולר.
האישה העשירה בעולם, יורשת לוריאל, פרנסואה בטנקור מאיירס שירדה למקום ה-13 בעולם לאחר שאיבדה מהונה כ-1.7 מיליארד דולר והיא מוערכת ב-75.4 מיליארד דולר. הישראלי העשיר בעולם הוא  אייל עופר שרשם עלייה קלה בהון של כ-300 מיליון דולר וכעת הוא מוערך ב-15.8 מיליארד דולר ונמצא במקום ה-125 בעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסכן
    עומר 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו הוא יצטרך לפתוח לבד את הדלת רחמים עליו
    סגור