מדדים ומחקרים

מי הכי מושמץ ברשת | דירוג מושכי התגובות השליליות בטוויטר

מדד ההשפעה בטוויטר של חודש יולי חושף כי שרת הפנים מובילה בדירוג כמות התגובות השליליות כלפי משתמש. בעשירייה נמצאות שש נשים בסה"כ לעומת רק אישה אחת שנחשבת כמשפיעה חיובית ברשימת המשפיעים בטוויטר
מערכת ice |  3
10 המשתמשים עם יחס תגובות שלילי (צילום פייסבוק/איילת שקד, יועז הנדל, שרן השכל. פלאש 90/יונתן סינדל)
אחרי שדירוג המשפיעים ביותר בטוויטר ישראל לחודש יולי חשף כי ינון מגל הוא האישיות המשפיעה ביותר ברשת, נחשף כעת כי האישיות עם מספר התגובות השליליות הגבוהה ביותר לציוציה היא שרת הפנים איילת שקד.
השרה עם יחס של 0.92 לייקים לתגובות פר ציוץ וגוררת בממוצע כאלפיים תגובות ושיתופים לציוץ. הרחק מאחוריה נמצאת במקום השני הפעילה החברתית אמילי שריידר במדד התגובות השליליות לציוציה עם ממוצע של 0.57 לייקים לתגובה. את המקום השלישי תופס שר התקשורת יועז הנדל עם ממוצע של 0.52 לייקים לתגובה. רביעית היא ג'ודי מוזס עם ממוצע של 0.47 יחס שלילי לציוציה. את המקום החמישי תופסת שרן השכל שעמדה בראש הסערה של חוק הקנאביס עם ממוצע של 0.41 לייקים לתגובות. 
את המקום השישי תופסת כתבת חדשות 12 דפנה ליאל עם ממוצע 0.38 יחס שלילי של תגובות ולייקים לציוציה. מיד אחריה נמצא איש היח"צ רני רהב עם ממוצע דומה של 0.38 לייקים לתגובות. את המקום השמיני תופס גם פה ראש הממשלה נפתלי בנט שחולק עם השניים לפניו את  היחס השלילי של 0.38 לייקים לתגובות. גם כתב חדשות 13, אביעד גליקמן עם אותו יחס תגובות ליקיים שלילי במקום התשיעי. סוגרת את הרשימה חברת הכנסת מיכל רוזין ממרצ עם יחס תגובות לייקים שלילי של 0.37.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    השקרן
    משה 08/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גונב קולות
    סגור
  • 2.
    אני סימתי עים ישרוטל (ל"ת)
    אנונימי 08/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא הבנתי, קבעתם שהם מושמצים לפי יחס תגובות ללייקים?
    גל 08/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי זה לא מעיד כלום. איפה ההתחשבות במלל? הרבה לא מסתובבים בטוויטר, והרבה לא עוקבים אחרי פוליטיקאים, אז כל המספרים האלה לא אומרים כלום, אלא אם יודעים על יחסי הכוחות במעורות פוליטית במרחב החברתי של האזרחים ביחס למחנה שמשתייכים אליו.
    סגור