מדדים ומחקרים

דירוג האתרים הפופולריים בישראל: מי יצא מחוץ לטופ 5?

דירוג האתרים: גוגל.COM, שמקדים את יוטיוב בכמות הכניסות מישראל. YNET במקום השלישי שמבטיח שהוא אתר החדשות הכי פופולרי בישראל. פייסבוק אחריו במקום הרביעי ואתר וואלה אחריו סוגר את החמישייה המובילה, ולאן הגיע מאקו?
מערכת ice | 
דירוג אתרים (צילום shutterstock, freepik)
דירוג האתרים החודשי של ice לפי נתוני חברת הניתוח Similarweb בוחן איזה אתר הוא הנצפה ביותר בישראל, אילו אתרים קרסו והדרדרו בדירוג 20 הגדולות ואילו טיפסו במעלה הטבלה. אלו האתרים שאתם נכנסתם אליהם בלי הפסקה במהלך חודש ספטמבר 2024.
במקום הראשון כמו תמיד, גוגל.COM, שמקדים את יוטיוב בכמות הכניסות מישראל. YNET במקום השלישי שמבטיח שהוא אתר החדשות הכי פופולרי בישראל. פייסבוק אחריו במקום הרביעי ואתר וואלה אחריו סוגר את החמישייה המובילה.
מאקו הגיע אל המקום השישי, ויקיפדיה מקום אחד מתחת, אבל היא מקדימה את וואטסאפ שמתברגת במקום השמיני בסך הכל. מעריב במקום התשיעי וסוגרת את העשירייה הראשונה אינסטגרם שמקדימה את טוויטר שבמקום ה-11.
ישראל היום עדיין במקום ה-12 ועוקף את צ'אט ג'יפיטי שנכנס למקום ה-13 ומתחתיו גוגל בגרסה העברית שירד בחודשים האחרונים. חדשות 12 במקום ה-15 בטבלה כשהוא מקדם יריב מר בדמות האתר של ערוץ 14.
רוטר נט הגיע למקום ה-17 והוא עוקף את ספורט 5 ואת וואלה ניוז שבמקומות 18 ו-19 בהתאמה, סוגר את הטופ 20 אתר הסרטים הכחולים פורנהאב. בחמישייה הבאה נכללים ONE, אתר GOV הממשלתי, יד 2, אתר ice במקום ה-24 ומקדים את הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה