מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן פותח פער, מי עקפה את אושר כהן ונועה קירל?

דירוג תחנות הרדיו של ice: אייל גולן ממשיך לשמור על התואר האומן הישראלי המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל. במקביל, דנה אינטרנשיונל, עוקפת את נועה קירל ואושר כהן עם הקאבר שהוציאה לשירו של הזמר המנוח אדם | כל הפרטים
מערכת ice | 
אייל גולן כובש את הפסגה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, unsplash)
למרות נתוני האזנות ביוטיוב ובספוטיפיי שנמצאים בירידה מזה כמה שבועות, אייל גולן מצליח שבוע אחרי שבוע לשמור על מעמדו כאומן המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל בזכות נתונים גבוהים בפער מכל השאר. 
גולן, מוביל את הרשימה עם 640 השמעות ואחריו בפער משמעותית ניצב הזמר ליאור נרקיס, שרק לפני כמה שבועות הודיע על הפרידה מאשתו עם 442 השמעות. לאחר שהופיע לפני שבועיים בפארק הירקון מול 50 אלף איש, אושר כהן מתברג במקום השלישי עם נתון זהה לזה של נרקיס (442 השמעות).
שרית חדד - הנוכחות הנשית היחידה בטבלה ניצבת במקום הרביעי עם 431 השמעות. מי שסוגר את הטבלה הוא הזמר פאר טסי שבשנתיים האחרונות עשה קאמבק ובזכות שני אלבומים מוצלחים במיוחד כבש בשנית את הקהל.


ביום ראשון שעבר, הזמרת המצליחה דנה אינטרנשיונל שחררה גרסת כיסוי ל-"שקיעה אחת", אחד מלהיטיו של הזמר המנוח אדם. בזכות השיר, אינטרנשיונל כבשה את המקום הראשון בטבלת השירים הישראליים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו עם 145 השמעות.
"שקיעה אחת", הדיחה למקום השני את הדואט המרגש של אושר כהן ונועה קירל "אין אותי" שזכה לביקורות מעורבות. השיר, הושמע במהלך השבוע 144 פעמים בתחנות הרדיו בישראל.
תמיד גרינברג, אשר מוכר כזוכה של העונה השמינית של הכוכב הבא הגיע למקום השלישי בטבלה עם הסינגל החדש שלו "Pass u by" שזכה ל-142 השמעות. אל המקום הרביעי, התברג "לא לבד", השיר המשותף של רותם כהן ובן צור עם 132 השמעות. ליאור נרקיס סוגר את הטבלה עם השיר "נגמר" שבו הוא מתייחס לראשונה לסיום היחסים עם אשתו עם 126 השמעות. 
בגזרת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר הביטלס, ההרכב שלא פעם זכה בתואר הלהקה החשובה ביותר במאה ה-20 כובש את המקום הראשון עם 124 השמעות. לאחריהם קולדפליי עם 122 השמעות.
למקום השלישי הגיעה הזמרת הצעירה סברינה קרפנטר ששיריה זוכים להתייחסות רבה ברדיו בישראל עם 90 השמעות. אחריה, אלטון ג'ון אחד המוזיקאים הבריטים המצליחים ביותר בכל הזמנים. הזמר האהוב זכה ל-86 השמעות בשבוע החולף. מי שסוגר את הרשימה הוא אד שירן עם 72 השמעות.
בשירים הבינלאומיים המושמעים ביותר ברדיו בשבוע שעבר, סברינה קרפנטר הכוכבת העולה והטרנדית, מובילה את הטבלה כאשר שיריה ניצבים במקום הראשון והשני. שני להיטי הענק החדשים שלה "Espresso" ו-Please Please Please" הושמעו 46 ו-44 פעמים בתחנות הרדיו.
אל המקום השלישי הגיע הראפר המוערך אמינם, לאחר שהסינגל המוביל מאלבומו החדש, "Houdini" זכה ל-30 השמעות. קולדפליי הגיעה למקום הרביעי עם השיר "FEELSLIKEIMFALLINGINLOVE" שהשיג 29 השמעות. הוזייר, סוגר את הרשימה עם שירו "Two Sweet" שרשם 28 השמעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה