מדדים ומחקרים

חילונים משלמים יותר? המחירים של שופרסל למגזר החרדי נחשפים

בשבוע האחרון נערכה בדיקה חדשה של "שופרסל דיל" מול "יש חסד" והשוואה של רשת "שופרסל שלי" מול "יש בשכונה". הנתונים הצביעו שוב על פערים ענקיים בעלויות, בשיעור של יותר מ-15%. היו אף מוצרים עם פער של כ-160% על אותו המוצר לחובת שופרסל
מערכת ice | 
שופרסל (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
בעוד שהניסיון של רשת שופרסל להתמקד במגזר החרדי ולהציע לו סל קניות, השתלט גם על עוד רשתות כמו קרפור כדי לפצח את הנוסחה ולפתוח סניפים מותאמים, נראה שהחילונים בזמן הזה, פשוט משלמים יותר ולא תמיד יודעים על כך.
עם רשתות בת כמו "יש חסד" ו"יש בשכונה", היא הצליחה לפצח חלק מהנוסחה ולייצר הצלחה במגזר החרדי. בשנה שעברה עוררו בתכנית חיסכון של קשת 12 סערה עם ההבדלים בין סלי הקניות ברשת שופרסל לעומת סניפי הבת למגזר החרדי, עם הבדלים של כ-20% בעלות, אבל מה קורה היום?

בשבוע האחרון נערכה בדיקה חדשה של "שופרסל דיל" מול "יש חסד" והשוואה של רשת "שופרסל שלי" מול "יש בשכונה". על פי מאקו, הנתונים הצביעו שוב על פערים ענקיים בעלויות, בשיעור של יותר מ-15%. היו אף מוצרים עם פער של כ-160% על אותו המוצר לחובת שופרסל.
כך או כך, הנתונים מגיעים אחרי שרשות המסים שיגרה אמש (ראשון) דרישת תשלום לענקית הקמעונאות שופרסל, בגובה של 31 מיליון שקל, עבור שומות מס לשנים 2018 עד 2021. דרישת התשלום התקבלה בשבוע שעבר, יום לאחר דיווח תוצאותיה הכספיות של שופרסל במסגרת הדוחות השנתיים לשנת 2023. שופרסל עדכנה אז על הליך ביקורת ניכויים מול הרשות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה