נדל"ן ותשתיות

ב-131.5 מיליון שקל: אלה הבניינים שנרכשו על ידי תימורה

קרן תימורה רכשה שני בניינים באזור התעשייה הצפוני בלוד מריט 1 בעלות של כ-131.5 מיליון שקל. שני הבניינים משתרעים על שטח עילי של 16,260 מ"ר ובנוסף כוללים כ-300 מקומות חנייה
מערכת ice | 
הבניין של ריט 1 בלוד (צילום דור קדמי)
קרן ההשקעות בנדל"ן קרן תימורה חתמה עם ריט 1 על הסכם לרכישת מלוא הזכויות בשני בניינים באזור התעשייה הצפוני בלוד, ברחוב המלאכה 4 ו-6. הנכסים משתרעים על שטח עילי של 16,260 מ"ר, וכוללים בנוסף ב-300 מקומות חנייה רובם בחנייה תת קרקעית, הבנויים על מגרש בשטח של כ-7.2 דונם.
התמורה בעסקה עומדת על כ-131.5 מיליון שקל, ומשקפת מחיר של כ-6,865 שקל למ"ר וכ-70,000 שקל למקום חניה. שכר הדירה הממוצע עומד על כ-47 שקל למ"ר.

אזור התעסוקה הצפוני של לוד הוא אזור התעסוקה המרכזי בעיר, נחשב לאחד מאוזרי התעסוקה המובילים במרכז הארץ ונהנה מביקושים גבוהים. הבניינים הנרכשים מצויים ברמת גמר טובה מאוד, משמשים לצורכי משרדים, תעשייה ואחסנה ומאופיינים בדיירים מהמגזר השלישי (ארגונים חברתיים), חברות שילוח וחברות הייטק.
המנכ"לים המשותפים של תימוריה, דודי נג'מי ועו"ד גיא שעיה, מסרו: "אזור התעסוקה הצפוני של לוד נהנה מביקושים גדולים שצפויים לעלות בשנים הקרובות בזכות המיקום הייחודי והתנאים הסביבתיים. אנחנו מאמינים ביכולת השבחת הנכסים של תימורה בהתאם לאסטרטגיית הקרן".
הרכישה החדשה של קרן תימורה ממשיכים את המגמה של הקרן במטרה לבנות פורטפוליו נכסים של מיליארד וחצי שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה