נדל"ן ותשתיות

האיש העשיר בעולם המום: זה פרויקט הנדל"ן שבוטל

מכה לאיש העשיר בעולם ברנאר ארנו. תושבי בוורלי הילס הצביעו נגד ההצעה של חברתו, LVMH,  להקים מלון ענק ויוקרתי ברודיאו דרייב. זו הסיבה להצבעת הנגד
מערכת ice |  2
ברנאר ארנו (צילום יוטיוב/ CNBC International)
תושבי בוורלי הילס הצביעו נגד הצעתה של חברת LVMH של ברנאר ארנו לבנות מלון אקסקלוסיבי ברודיאו דרייב. התוצאה המפתיעה הגיעה בשלהי יום שישי והפתיעה את ארנו שבחר בבוורלי הילס כמקום הראשון לקבוצת מלונות היוקרה שלו.
LVMH, שהפכה לאחרונה לחברה האירופית הראשונה שהגיעה להערכת שוק של 500 מיליארד דולר, הוציאה כמעט 3 מיליון דולר על הקמפיין שלה להשיג את האישור בהצבעה, אך כשלה.

ההצעה על המלון אושרה על ידי פקידי העירייה בשנה שעברה, אך עם זאת היא נתקלה בהתנגדות של איגוד רב עוצמה המייצג 32,000 עובדי בתי מלון ואירוח אחרים בדרום קליפורניה. הקבוצה אספה מספיק חתימות כדי להפעיל משאל עם כדי להחליט אם הפרויקט צריך לצאת לפועל.
האיגוד טען כי הסכם הפיתוח לא הציב בצד הוראות לדיור בר השגה בבוורלי הילס, שם מעט עובדי בתי מלון יכולים להרשות לעצמם לגור. התנגדות הגיעה גם מקבוצת תושבים שביקרו את היקף המלון המתוכנן, ואמרו שהוא יתנשא מעל מבנים סמוכים ויחמיר את עומסי התנועה באזור.
LVMH טענה שפיתוח המלון יניב כ-780 מיליון דולר במהלך 30 השנים הבאות בהכנסות ממיסים לבוורלי הילס. כחלק מהעסקה, החברה גם הסכימה לתרום 26 מיליון דולר לתקציב העיר ועוד 2 מיליון דולר המיועדים לאמנות ותרבות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מניין שהוא בהלם? (ל"ת)
    יייי 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בוא לישראל (ל"ת)
    דויד - הצבר 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור