ויראלי

עלונים אנטישמיים חולקו ברחבי בוורלי הילס

דבריו האנטישמיים של הראפר קניה ווסט החלו לעודד בימים האחרונים אקטים של הזדהות מצד ארגונים אנטישמיים וכעת מדווח כי הופצו עלונים אנטישמיים במספר שכונות בבוורלי הילס וזאת לצד הפגנות ושלטים התומכים בדבריו של ווסט בכבישי לוס אנג'לס
מערכת ice | 
עלונים אנטישמיים (צילום יוטיוב)
בשנים האחרונות כולנו היינו עדים לגל האנטישמיות שהחל לשטוף את אירופה וארה"ב, אך כעת לאור מילותיו האנטישמיות של קניה ווסט ברשתות החברתיות, ארגונים ניאו-נאציים ואנטישמיים רבים מצאו את הפרצה בכדיי לצאת לרחובות ולהפיץ את השנאה שלהם. חלק מהפעילות החדשה של ארגונים אלו הייתה הפצת עלונים אנטישמיים מובהקים ברחובות בוורלי הילס. 
על פי המשטרה המקומית מגוון עלונים הופצו באזור שדרת סאנסט המוכרת ובאזורים נוספים בעיר. עלונים אלו קידמו מסרים אנטישמיים שהאשימו יהודים בבעיית הנשקים בארה"ב ובדברים נוספים חסרי תשתית. שוטר מתחנת בוורלי הילס מסר כי הפצת העלונים לא היוותה סכנה משמעותית לאנשים באזור. 
הפעולה הזו מגיעה יום לאחר שקבוצת מפגינים מארגון אנטישמי בשם "קבוצת ההגנה לגויים" הגיעו לגשר בכביש מהיר בלוס אנג'לס ותלו עליו שלטים שקראו: "קניה צודק בנוגע ליהודים". יחד עם זאת, לא ידוע אם הפצת העלונים הייתה פעולה שמקורה גם היא בארגון זה. 
כזכור, בשבועות האחרונים הראפר קניה ווסט היה קולני ביותר עם דעותיו ברשתות החברתיות ובהתאם לכך נחסם כמעט מכל אחת. רבים החלו לצאת כנגדו באותן הרשתות וקראו לארגונים שעובדים עמו להפסיק את שיתופי הפעולה עם הראפר.
ואכן בשבוע האחרון מותגים כמו בלנסיאגה הודיעו על הפסקת פעילות עמו וכעת הצטרפה גם אדידס בהודעה זהה, לאחר שאמר כי הוא יוכל לומר דברים אנטישמיים ואדידס לא יוכלו להפסיק לעבוד עמו. 
גם גרושתו של ווסט, קים קרדשיאן, שברה שתיקה בנוגע לדבריו של ווסט ובמיוחד לאחר מפגן האנטישמי בכבישי לוס אנג'לס. קים נעמדה לצד הקהילה היהודית וקראה להפסקת האלימות האנטישמית במידית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה