מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: שבוע סוער עבור ברנאר ארנו

ביום רביעי האחרון איבד האיש העשיר בעולם לא פחות מ-11.2 מיליארד דולר מהונו ביממה אחת אחרי נפילת מניית LVMH; ג'ף בזוס הוא היחיד בחמישייה שהונו עלה השבוע
מערכת ice | 
ברנאר ארנו (צילום יוטיוב/ CNBC International)
שבוע סוער במיוחד עבר על האיש העשיר בעולם, ברנאר ארנו - מייסד ומנכ"ל של LVMH, קונצרן מוצרי היוקרה הידועה בהפעלת מותגים איקוניים כמו לואי ויטון, טיפאני וכריסטיאן דיור. 
ביום רביעי, ארנו חטף מכה קשה לאחר שהפסיד בתוך יממה אחת לא פחות מ-11.2 מיליארד דולר. הסיבה: המשקיעים חוששים שההאטה בצמיחה בארצות הברית תקטין את הביקוש למוצרי יוקרה. בעקבות כך, המנייה של לואי ויטון צנחה ב-5%, הירידה החדה ביותר שלה השנה.

רשימת האנשים העשירים בעולם נשארה זהה לשבוע שעבר, אך ניכר ירידות בקרב החמישייה המובילה. ארנו נמצא במקום הראשון עם הון 216.3 מיליארד דולר. אף שהוא התאושש מנפילת המנייה של יום רביעי, הונו ירד השבוע ב-2.35% או 5.2 מיליארד דולר. 
אילון מאסק נמצא במקום השני שוב, אך הונו יורד השבוע ב-0.99% (1.9 מיליארד דולר) להון של 186.5 מיליארד דולר. לעומתו, ג'ף בזוס רושם עלייה של 1.27% (1.7 מיליארד דולר) להון של 139.5 מיליארד דולר. גם לארי אליסון שומר על מקומו השבוע, אך מאבד מהונו גם כן. אליסון מפסיד השבוע 369 מיליון דולר (0.30%) ויורד להון של 123 מיליארד דולר.
במקום החמישי נמצא ביל גייטס, שגם הוא ראה את הונו יורד. הון כרגע עומד על 112.9 מיליארד דולר לאחר שירד השבוע ב-359 מיליון דולר (0.32%). פרנסואז בטנקור מאיירס שומרת על תואר האישה העשירה בעולם עם הון  של 86.6 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה