נדל"ן ותשתיות

ברכות: זו החברה שזכתה במכרז פינוי בינוי הענק בחיפה

סימה מאור, מנהלת הפיתוח העסקי באזורים התחדשות עירונית: "אנו מברכים על הזכייה במכרז ומודים לדיירים על האמון שנתנו בנו. העיר חיפה עוברת התחדשות משמעותית בשנים האחרונות ואזורים הינה מהחברות המובילות בתחום בעיר"
מערכת ice |  11
פינוי בינוי בדגניה חיפה (צילום גיורא גור ושות אדריכלים)
חברת אזורים זכתה במכרז התחדשות עירונית בקרב דיירי רחוב דגניה בשכונת קריית חיים שבחיפה. מתחם דגניה מורכב מבנייני רכבת וותיקים בין המספרים 4-12. על פי התוכנית, צפויות להיהרס במקום 80 יח"ד ובמקומן יבנו כ-350 יח"ד חדשות בארבעה בניינים בני 9-16 קומות. המתחם כולל גם כ-2258 מ"ר לשטחי מסחר וכ-1680 מ"ר לטובת שטחי תעסוקה.
רחוב דגניה המצוי בשכונת קריית חיים המערבית שבחיפה, צפוי לעבור התחדשות משמעותית בשנים הקרובות. הרחוב ידוע בזכות קרבתו לים כך שבמרחק הליכה של דקות ספורות ניתן להגיע לחופי הרחצה. שכונה זו מתאפיינת בנגישות גבוהה לאזורי מסחר, גני ילדים, בתי ספר, ומוקדי תרבות. על בסיס תכנית האב של עיריית חיפה, אזור זה צפוי לעבור התחדשות משמעותית ומכאן שהוא מהווה מוקד משיכה בעיקר למשפחות צעירות ומשפרי דיור. כמו כן, השכונה נהנית מקרבה לציר הראשי העובר בצומת מרכזית על ורבורג-ההסתדרות, המאפשר מעבר מהיר בין ערים סמוכות.
בשורה זו על זכיית החברה במכרז הדיירים מגיעה על רקע יציאתו לדרך של פרויקט ההתחדשות העירונית המשמעותי של אזורים בשכונת נווה דוד – "אזורים עיר הים", במסגרתו יבנו 1212 יח"ד. לצד זאת, אזורים מרחיבה משמעותית את פעילותה בעיר ולפני מספר חודשים הודיעה על זכייה במכרז נוסף ברחוב זלמן שניאור שבחיפה, במסגרתי צפויה החברה לבנות 212 יח"ד חדשות. את חברת אזורים מייצג עו"ד לירן זילברמן, את הדיירים מייצגים עו"ד אורית נמדר ועו"ד גלעד ברון ממשרד ברון ושות'. כמו כן, משרד האדריכלים של גיורא גור ושות' הינו אדריכל הפרויקט.
סימה מאור, מנהלת הפיתוח העסקי באזורים התחדשות עירונית: "אנו מברכים על הזכייה במכרז ומודים לדיירים על האמון שנתנו בנו. העיר חיפה עוברת התחדשות משמעותית בשנים האחרונות ואזורים הינה מהחברות המובילות בתחום בעיר. אנו רואים כיצד שכונות החוף הולכות ותופסות תאוצה ובעקבות זאת המשפחות והזוגות הצעירים מגיעים מכל אזור הצפון לחיות בקרבת הים. שנים רבות שהשכונות האטרקטיביות היו על רכס הכרמל ובתקופה האחרונה חלה מגמה הפוכה ובה השכונות לאורך חוף הים זוכות לביקושים גבוהים. אנו מצפים בקוצר רוח לצאת לדרך ולהתחיל במלאכה יחד עם דיירי מתחם דגניה שיביאו להקמתו של פרויקט מובילה וחדשני".
אזורים מובילה את תחום ההתחדשות העירונית, אותו סימנה כמנוע צמיחה אסטרטגי. החברה אף נבחרה לאחת משתי החברות המובילות במדד ה'התחדשות העירונית' של ישראל ב- 2022. כיום, לאזורים מעל ל-60 פרויקטים בשלבים שונים (מעל ל-21,000 יח"ד) ומספר חסר תקדים של חמישה פרויקטים שיצאו לדרך בשנים 2021-2022 וכוללות השלמתן של כ-3,000 יחידות דיור במתחמים גדולים המשלבים מגורים, מסחר ופנאי. בין הפרויקטים ניתן למנות את: נווה דוד חיפה (1,212 יח"ד), Moment ברחוב השבטים בבת-ים (714 יח"ד), פרויקט וייצמן-סוקולוב בנתניה (264 יח"ד), פרויקט וייצמן – בארי בנתניה (292 יח"ד) ופרויקט "שער העיר" בגבעת שמואל (367 יח"ד).
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מה קורה עם וורבורג קרית חיים (ל"ת)
    יוסי 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    לתבוע את כל החולירות
    ביבי נתניהו 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ועכשיו אחרי ההכרזה הבומבסטית הדיירים המסכנים יחכו שנים רבות למועד הפינוי והתחלת הפרויקט. העיקר לחגוג על טיוח עיני הציבור באיחולי מזל טוב על אוויר חם כל עוד הפוליטיקאים גוזרים קופון על אוויר חם ומסריח לתועלת הציבור
    סגור
  • 5.
    איזור מורעל ורווי סרטן ממיכלי הנפט
    חיים 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא הייתי גר שם בחינם. עבודות הפיתוח יוציאו את כל המזהמים מהקרקע לאויר
    סגור
  • תפסיקו לדבר שטויות לא גר בחינם זה ברור כי זה לא בחינם ו (ל"ת)
    סתם אחד 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ההדמיה מטעה
    פלוני 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חסרים ברקע מכלי הדלק הענקיים מאחורי הבתים
    סגור
  • טען עוד
  • 3.
    ככה משתיקים את כל החולים מרחוב דגניה והאזור ושלא יעבד
    יגאלהנאצי 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התחדשות עירונית האלק.יתנו לכל הקומבינטורים שם את כל הדבש ולחולים את העוקץ .תודה לך קאליש תודה לך עופר על המחלות
    סגור
  • 2.
    בלב השכונה בית קברות חדש
    אילן בורנשטיין 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תכנית אזורים 1,212 דירות בנווה דוד כוללת בית קברות המכיל כ-7,000 קברים חדשים ממש בסמוך לדירות החדשות, מעבר לכביש. האם מישהו הולך לגור שם? בכמה יימכרו דירות סמוכות לבית עלמין חדש ובו אלפי קברים חדשים? שאלה טובה, לאזורים פתרונות.
    סגור
  • יש לזה תקדים
    מוטי 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בית העלמין חולון סמוך מאד לרבי קומות של שכונות מגורים מצידו השני של רחוב הקוממיות. המחיר היה אטרקטיבי אז קנו.
    סגור
  • 1.
    מדירה של אחת או שני קומות שאפשר לצאת בקלות ברעידת עדמה
    נמצא 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם עושים דירות של פינוי בינוי של 10 קומות כדי שאם זה יפול לא יהיה אפשרות להציל אף אחד כמעט. לא ניראהלי שזה חכם בכלל
    סגור
  • להפך
    רואי דהן 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הרעיון בפינוי בינוי, שאנשים יגורו בבניינים שעומדים ברעידות אדמה(כלומר שהאנשים שגרים במתחם יגור במבנים חדשים שעומדים בתקן בניגוד למצב היום שהם גרים במבנים ישני ומתפוררים שיקרסו ברעידת אדמה).
    סגור
  • ואז יעבירו לשם את כל הערבים האתיופים והחייזרים (ל"ת)
    בילבי 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור