נדל"ן ותשתיות

פרויקט הענק בנתיבות בשלבי סיום: מאות דירות מאוכלסות בשכונה החדשה

קבוצת רמי צרפתי תשלים בקרוב את אכלוס פרויקט "צרפתי על הנחל" בשכונת נווה שרון בנתיבות. הפרויקט נבנה בשלבים וכולל 363 דירות ב-10 בניינים בני 9 קומות עם כ-36 דירות בכל בניין
מערכת ice |  2
נווה שרון נתיבות (צילום רגבים)
קבוצת רמי צרפתי תשלים בקרוב את אכלוס פרויקט "צרפתי על הנחל" בשכונת נווה שרון בנתיבות. הפרויקט נבנה בשלבים וכולל 363 דירות ב-10 בניינים בני 9 קומות עם כ-36 דירות בכל בניין. שלב א' של הפרויקט כלל ארבעה בניינים עם 144 דירות, שלב ב' כלל שלושה בניינים ובהם 108 יחידות דיור - ואכלוסם הושלם כבר בשנה שעברה. החברה קיבלה לאחרונה טופס 4 לשלב השלישי והאחרון בפרויקט, ונערכת להשלים את אכלוסם של 3 בניינים ובהם 111 דירות.
פרויקט "צרפתי על הנחל" משתרע על שטח של כ-20 דונם והוא משלב בין דירות מחיר למשתכן (60%) לבין דירות לשוק החופשי (40%). תמהיל הדירות שנמכרו בשוק החופשי מגוון וכולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן בנות 3-4 חדרים, ודירות פנטהאוז בנות 5-6 חדרים שכוללות מרפסות גדולות במיוחד. רמת הגימור של הדירות הינה גבוהה מעל הסטנדרט המקובל בכלל ובנתיבות בפרט. 
לדברי רמי צרפתי, מנכ"ל ובעלים של קבוצת רמי צרפתי, "אנו גאים על סיומו של פרויקט צרפתי על הנחל בנתיבות. הפרויקט זכה לביקושים גבוהים בין השאר מכיוון שהיא היווה אלטרנטיבה למגורים במחיר סביר, ואיפשר רכישת  דירה חדשה במחירים שלא קיימים בשוק. אני מאמין שזה יבוא לידי ביטוי גם בפרויקט החדש שאנו מוציאים בימים אלו בשכונת רמות יורם".
שכונת נווה שרון ממוקמת בחלקה הצפון מערבי של נתיבות, ליד הכניסה לעיר מכביש 25 ובסמוך לנחל בוהו. השכונה תכלול כ-2,600 יחידות דיור על פני 1,280 דונם, וכ-530 צמודי קרקע, כ-35,000 מ"ר למסחר ותעסוקה, ושטחים ציבוריים בהיקף של כ-50,000 מ"ר. מתוכנן לקום בה גם פארק נחל בוהו בשטח של 900 דונם. עיריית נתיבות אחראית על פיתוח כל התשתיות – כבישים, גינות ומדרכות, תשתיות למוסדות חינוך וציבור כגני ילדים, ביוב, עבודות עפר ותאורה.
הפרויקט החדש של קבוצת רמי צרפתי ברמות יורם כולל 297 דירות חדשות בשני מגדלי מגורים בני 20 קומות (הגבוהים בעיר) שבכל אחד מהם מועדון דיירים וחדר כושר, ארבעה בניינים בני 9 קומות, ובניין בוטיק בן 5 קומות בו שתי דירות בקומה בלבד. כמו כן ייבנו שטחי מסחר בקומות הקרקע של הבניינים. לפרויקט יש היתר חפירה ודיפון ובקרוב צפוי היתר בניה מלא.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רמי צרפתי קבלן מזעזע מבחינת שרות
    דייר בפרוייקט 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איכות הבנייה טובה, כל שאר הקשר עם הדייר מזעזע. איחורים במסירה, פאדיחת במילוי בקשות הלקוח. לא מומלץ בכלל!!!
    סגור
  • 1.
    יקר מאוד למקום כזה
    צפוף 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לי 25 מטר אדמה ליד הבית בבקשה לבנות פה 3 מגדלים לפחות יש מקום גם לסנטימטר אדמה ירוקה עם נוף פסטורלי לעץ שמחר כורתים אותו
    סגור