נדל"ן ותשתיות

ענקית הבנייה הסינית חתמה על הסכם לפרויקט בנתיבות

קבוצת רמי צרפתי חתמה על הסכם ביצוע בעשרות מיליוני שקלים עם ענקית הבניה הסינית BCEG. החברה הסינית תהיה קבלן המשנה בפרויקט "צרפתי בשדרה" בשכונת רמות יורם בנתיבות
מערכת ice |  1
קבוצת צרפתי ונציגי החברה הסינית (צילום יחצ)
ענקית הבניה הסינית BCEG תהיה קבלן המשנה של קבוצת רמי צרפתי בפרויקט "צרפתי בשדרה" שיוקם בשכונת רמות יורם בנתיבות. נחתם הסכם לביצוע הפרויקט שהיקפו הכספי נאמד בעשרות מיליוני שקלים. חברת רגבים מקבוצת רמי צרפתי היא הקבלן הראשי.
במסגרת פרויקט "צרפתי בשדרה" בשכונת רמות יורם, קבוצת רמי צרפתי תבנה 249 דירות חדשות שמיועדות לשיווק בשוק החופשי, בשני מגדלים בני 18 קומות וחמישה בנייני בוטיק בני 5-9 קומות. הפרויקט כולל גם שטחי מסחר בקומות הקרקע של הבניינים.

חברת BCEG היא חברת ענק סינית העוסקת בתחום הבנייה מאז שנת 1953 ומשרדיה הראשיים ממוקמים בבייג'ינג. החברה מעסיקה עשרות אלפי עובדים ברחבי העולם ומבצעת פרויקטים רבים בתחום הבנייה למגורים במדינות רבות בעולם. מדובר בהתקשרות השנייה בין קבוצת רמי צרפתי לחברה הסינית, לאחר שפעלה בהצלחה כקבלן המשנה בפרויקט "צרפתי על הנחל" של רמי צרפתי בשכונת נווה שרון בנתיבות.
שכונת רמות יורם היא אחת מהשכונות החדשות הנבנות בנתיבות. לפי התכנון היא תכלול 4,547 יחידות דיור חדשות ועוד 619 יחידות דיור צמודות קרקע על פני 1,740 דונם. בשכונה יוקם גם מרכז מסחרי גדול וכן מרכז תחבורה מרכזי. לאורך השכונה תיפרש שדרה ירוקה באורך 3.5 ק"מ, עם שדרות הליכה מוצלות בעלות חזית מסחרית לרחוב וגשרים מעל נחל בוהו.
לדברי רמי צרפתי, מנכ"ל ובעלים, "לאחר הצלחה בשיתוף הפעולה בפרויקט הראשון בנתיבות, אנו שמחים להתקשר עם החברה הסינית בפרויקט נוסף. בחרנו ב-BCEG לאור ניסיונה העשיר ויכולותיה המוכחות בבנייה במגוון רחב של תחומים וביניהם מבני ציבור, משרדים ותעסוקה, מגורים, שדות תעופה, תשתיות ועוד. החברה היא מחברות הביצוע הגדולות ביותר בעולם הידועה בהקפדה על נהלי בטיחות מחמירים, איכות בנייה גבוהה וזמינות של אנשי מקצוע. אנו מאמינים כי כל אלה יסייעו לנו בקיצור לוחות הזמנים בפרויקט ובבניית מוצר מוגמר איכותי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא צריך בני דודים
    יפה מאוד ומבורך 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תצליחו !!!
    סגור