נדל"ן ותשתיות

387 דירות בסכום של כ-121 מיליון שקל: המכרז המטורף בו זכתה אפי קפיטל

במסגרת המכרז, החברה תקים פרויקט של 387 יחידות דיור אשר מתוכם  310 יחידות דיור במסגרת תכנית 'מחיר מטרה' והיתרה תימכר במסגרת שיווק לשוק החופשי
מערכת ice |  1
אלון חבר (צילום סיגלית יקותיאל)
אפי קפיטל נדל"ן מדווחת על זכייה במכרז מחיר מטרה של רמ"י במבואות הדרומיים בחיפה בסכום של כ-61 מיליון ש"ח בתוספת מע"מ ובתוספת הוצאות פיתוח בסך של כ-60 מיליון ש"ח. במסגרת המכרז, החברה תקים פרויקט של 387 יחידות דיור אשר מתוכם  310 יחידות דיור במסגרת תכנית 'מחיר מטרה' והיתרה תימכר במסגרת שיווק לשוק החופשי.
מחיר הזכייה של אפי קפיטל במכרז הנוכחי מהווה ירידה של כ-20% בהשוואה למכרז הקודם במבואות הדרומיים של חיפה שנערך לפני כ-3 חודשים. במכרז הנוכחי עלות יחידת קרקע נאמדת בכ-312 אלף ש"ח לעומת כ- 386 אלף שקלים בממוצע במכרז הקודם. לאחרונה, אפי קפיטל נדל"ן זכתה ורכשה קרקעות בערים אופקים, אלעד, לוד וחיפה (האמור) בסכום כולל של כ-790 מיליון שקל עם זכויות בנייה ליותר מ-2,000 יחידות דיור וכ- 8,000 מ"ר שטחי מסחר.
אלון חבר, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של אפי קפיטל נדל"ן מציין כי, "אנו ממשיכים באסטרטגיית החברה להרחיב את פעילותה של החברה לפיתוח מתחמי מגורים ושכונות במסגרת מכרזי מחיר מטרה של רמ"י תוך דגש על מתחמים באזורי ביקוש והתפתחות במחירים אטרקטיביים. האזור הדרומי בחיפה נחשב לאזור בעל פוטנציאל גבוה שכן הוא נמצא בסמיכות למרכז התעסוקה של העיר עם נגישות מצוינת לתחבורה ציבורית (כולל הרכבת) ולצירי תחבורה ראשיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסנאי על הראש
    אזרח 12/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מת מוות טבעי ?
    סגור