נדל"ן ותשתיות

משבר דיור? לשר הבינוי והשיכון המיועד יש דירה מפוצלת לחמש דירות

מתברר שלשר הבינוי והשיכון המיועד, יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף, יש דירה בירושלים שפוצלה לחמש דירות. בסביבתו טוענים שגולדקנופף "התגורר בדירה עד לחודש מרץ 2021"
מערכת ice |  3
יצחק גולדקנופף (צילום shutterstock, פלאש 90/ נתי שוחט)
לפני כשבועיים שר הבינוי והשיכון המיועד, יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף, הפתיע כאשר אמר שאינו מכיר כי קיים משבר דיור. היום (רביעי) כתב הארץ חיים לוינסון מפרסם כי מתברר שלגולדקנופף יש דירה בירושלים שפוצלה לחמש דירות וזאת ללא היתר ומבלי שעיריית ירושלים נקטה נגדו בשום הליך אכיפה.
ברחוב אברהם תלמודי בשכונת הבוכרים בירושלים ישנה דירה בגודל 135 מ"ר שנרכשה על ידי השר המיועד בשנת 2013 במחיר של 2.6 מיליון שקל ועליה הערת אזהרה בגין הרכישה כנגדו. על פי רישומי הארנונה, הדירה בעלת שני המפלסים ועליית הגג רשומה על שם אשתו של גולדקנופף, רבקה.

בסיור שנערך בנכס מתגלה כי הדלת המקורית עודנה קיימת, אך מאחוריה ישנן שתי דירות בקומה אחת, שתי דירות נוספות במפלס למעלה, ודירה קטנה בעליית הגג. בדירות גרות משפחות חרדיות צעירות.
בתגובה נמסר מטעמו של גולדקנופף: "בניגוד למוצג, הדירה בה עוסקת שאלתך כלל אינה נמצאת בבעלות מרשנו. מרשנו התגורר בדירה עד לחודש מארס 2021. מאז הוא אינו מתגורר בדירה והעביר את זכויותיו בה זה מעבר, סמוך לאחר עזיבתו. למען הסר ספק, העסקה בגדרה הועברה הבעלות בנכס דווחה לרשויות המס כדת וכדין. אשר לעניין הארנונה, מדובר בהוראת קבע שנמשכה במשך עשרות שנים, ואשר נמשכה בשגגה אף לאחר העברת הזכויות... יודגש כי בכל הזמנים בהם הייתה הדירה בשליטתו של הרב גולדקנופף לא היה בה כל פיצול. אם וככל שנערך בדירה פיצול, הרי שהוא נערך לאחר מכן, ללא קשר למרשנו. יצוין כי הרישום במתחם הכולל בו מצויה הדירה לא הוסדר, בלשון המעטה, ויתכן שבשל כך נתפסתם לאיל אלו טעויות עובדתיות. המתחם מצוי בתהליכי הסדרה של הרישום, אשר ישקף את מצב הזכויות לאשורו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הוא שקרו גדול
    משה 02/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לו כמה דירות ליד תחכמוני ברחוב מנחם 11 שהוא בנה בלי רישיון ויש לו שם 10 דירות מפוצלות ללא רישיון הוא שקרן וגנב גדול
    סגור
  • 2.
    מספיק לצביעות
    אא 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך דין אחד לכולם ליאת בן ארי רכשה דירה שלא היב לה זכאות פיצלה אותה כפי שפורסם לא ראיתי כתבות ביקורת עליה , והיא עוד מיצגת את המקום של טוהר המידות.
    סגור
  • 1.
    בושה וחרפה, וזה עומד להיות השר השיכון חחחחחחח בדיחה!
    ואלה פח 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושות, הכל חלטורה בישראל 2022,ועומד להיות יותר בלגן, ככה זה שנותנים לכלומניקים לגנוב בשקט, בושה וחרפה!
    סגור