נדל"ן ותשתיות

גולדקנופף: "לא הכרתי את משרד השיכון", אנשי נדל"ן מגיבים

דבריו אתמול (רביעי) של שר הבינוי והשיכון המיועד, יצחק גולדקנופף, שאינו מכיר במשבר שקיים במשרד הבינוי והשיכון ושאינו בעל ידע בתחום, דווקא גרמה לאנשים בעולם הנדל"ן לשביעות רצון
מערכת ice | 
יצחק גולדקנופף (צילום פלאש90)
במסגרת ועידת השלטון המקומי שהתקיימה אתמול (רביעי) בתל אביב טען שר הבינוי והשיכון המיועד, יצחק גולדקנופף מיהדות התורה – "מדברים איתי כל הזמן על משבר ומשבר ומשבר. אני לא הכרתי קודם את משרד השיכון, ככה שאני לא יודע שיש משבר בענף הזה".
לדבריו של גולדקנופף הגיעו לא מעט תגובות מאנשי נדל"ן. רוני מזרחי, נשיא לשכת הקבלנים ובעלי קבוצת "מזרחי ובניו" בירך: "שאפו גולדקנופף! סוף סוף, אחרי שורה ארוכה של שרי שיכון שלא הבינו דבר וחצי דבר בשוק הדיור, אבל עשו עצמם מבינים ורק גרמו נזק אדיר, בא בנאדם ישר דוגמת גולדקנופף וללא בושה מודה ברבים באמת המרה שהוא אינו מבין כלום. נשמח בלשכת הקבלנים לעמוד לרשות גולדקנופף וללמד אותו את כל מה שאינו יודע".

לעומת מזרחי, שיר הספרי ממתגת ערים ונדל"ן טענה כי "האופטימיות בסיפא דבריו של גולדקנפוף כבודה במקומה מונח, אך עליו לפעול מידית לקדם תכניות לכרבע מיליון דירות התקועות בעשרות עיריות ורשויות מקומיות וכן למנף מחדש את ההתחדשות העירונית, ובמיוחד בפריפריה. זה מתבקש ויעשה את ההבדל".
עורך הדין אלדן דנינו, מומחה לבטיחות בנייה ולאחריות תאגידית הזהיר כי "כל עוד ימשיכו אלפי תאונות באתרי בנייה ברחבי המדינה, מידי שנה, מה שגורם לעצירת פרויקטים, סנקציות כלכליות ופשיטות רגל סיטוניות, שוק הדיור יישאר חולה ומקרטע ללא אופק וללא יכול להגדיל את היצע הדיור".
איציק סימון, בעלי סוכנות הביטוח מובילה בנדל"ן היה אופטימי: "דווקא המשפט האחרון של גולדקנופף היה נכון, כשציין שהוא מתכוון ללמוד היטב את נושא שוק הדיור אצל המומחים. תקוותי שאכן הפעם יכוונונו אותו לפתרונות אסטרטגיים שיביאו גם להגדלת ההיצע וגם להתמתנות במחירי הדיור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה