נדל"ן ותשתיות

הדירה המסנוורת הזו היא הנכס היקר ביותר בטורונטו, כמה היא עולה?

בניין היוקרה דה וואן עדיין לא מוכן לאכלוס אבל הוא כבר שובר שיאים. לצד היותו בניין המגורים הגבוה ביותר במדינה, אחת הדירות בו עולה קרוב ל-26 מיליון דולר אמריקאי - מה שהופך אותה לדירה היקרה ביותר בשוק הקנדי
מערכת ice | 
מגדל דה וואן טורנטו (צילום יוטיוב Awesome Canadian Homes)
לרוב האמריקאים נוטים לצחוק ולרדת מעט על אחיהם הקנדים, אך אחרי שהם יראו את הדירה המפוארת הזו בעיר טורנטו הם כנראה יחשבו שוב. הדירה הנוצצת הזו נמצאת בבניין של 85 קומות בשם דה וואן בעיר והמחיר המבוקש לדירה הוא לא פחות מ-25.65 מיליון דולר (34.98 מיליון דולר קנדי) - הדירה הכי יקרה בשוק הקנדי.

כאילו שהדירה הזו לא שוברת מספיק שיאים אז הבניין המפואר ניצב גם בלב הרחוב הארוך ביותר במדינה ובשכונה הפופולרית ביותר באזור, אשר דומה במהותה לסוהו הניו-יורקית. הבניין עצמו, דה וואן, הוא בניין המגורים הגבוה ביותר במדינה כולה. הבניין נבנה על חברת האדריכלות פוסטר+פרטנרז וחברת הפיתוח מזרחי.
הדירה עצמה משתרעת על פני 8,758 מטר רבוע עם חלונות במקום קירות, רצפות עץ, נוף פנורמי, מטבח שמותאם לשפים, חדר שינה ראשי ואמבטיית ספא מטורפת. הבניין עצמו מגיע גם הוא עם תנאים מפנקים, דוגמת אנשי שרות מסביב לשעון, ברכת אינפיניטי, חדר כושר, מרפסות גן.
החיסרון היחיד לדירה המדהימה הזו היא העובדה שתאריך האכלוס הקרוב הוא רק ביוני 2024, מוכנים לחכות?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה