מדדים ומחקרים

הדירוג פורסם: אלו הערים הטובות ביותר למגורים

לפי אתר האינטרנט InterNations ולנסיה שבספרד היא העיר הטובה ביותר למגורים. אחריה דובאי ומקסיקו סיטי
מערכת ice |  1
בתים למכירה (צילום freepik)
ולנסיה שבספרד היא העיר הטובה ביותר לרילוקיישן, כך לפי הדירוג השנתי של אתר האינטרנט InterNations. באתר הסבירו כי הבחירה בוולניסה הגיעה הודות לתחבורה ציבורית זולה, הזדמנויות רבות לפעילויות ספורט ופנאי ותחושת ביטחון גבוהה ועוד. העיר דורגה ראשונה גם בקטגוריית איכות החיים, ובתת הקטגוריה יוקר המחיה.
במקום השני דורגה דובאי שהוגדרה כמקום שקל להתמודד בו עם הרשויות המקומיות. 88% מהנשאלים אף הודו שהם מרוצים מהזמינות של שירותים ממשלתיים מקוונים. יתרה מכך, 81% מהנשאלים ציינו כי הם חשים רצויים בנסיכות. התרבות, חיי הלילה וההיצע הקולניארי זכו גם כן לניקוד גבוה.
במקום השלישי מדורגת מקסיקו סיטי, שנחשבת לעיר שקל להתאקלם בה. 87% מהנשאלים תיארו את התושבים המקומיים כחברותיים. העיר דורגה ראשונה בקטגוריית המצב הפיננסי האישי, והנשאלים הביעו סיפוק ממצבם הפיננסי והעבודה שלהם.
InterNations היא קהילה מקוונת שבה חברים 4.5 מיליון אנשים המתגוררים ב-420 ערים ברחבי העולם. הדירוג השנתי, הכולל 50 ערים ברחבי העולם, מתבסס על סקר בו השתתפו 11,970 נשאלים המתגוררים ב-181 מדינות, שהתבקשו לענות על שאלות בנוגע לאספקטים שונים של החיים שלהם ברילוקיישן, וכן על שאלות כלליות בנוגע למגדר, גיל והלאום שלהם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבר לפני עשור ספרדיה המליצה לי על ולנסיה
    דורי 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד ידעתי שגם המזג אוויר שם טוב.
    סגור