קריפטו

דובאי מנסה לפתות חברות קריפטו לעבור אליה וזה לא הולך חלק

הרשות הרגולטורית לנכסים ווירטואליים של דובאי (VARA), רגולטור ייעודי לתעשייה, עדיין לא פרסמה מסגרת רגולטורית מקיפה שהחברות יכולות להשתמש בה, כדי ליצור או להשיק מוצרים
מערכת ice | 
דובאי (צילום freepik)
דובאי מגייסת באופן מאסיבי חברות קריפטו שיבואו להתבסס שם, אבל נדמה שאיחוד האמירויות לא ממש מוכנה אליהן. התקנות עדיין לא ברורות וקבלת משהו בסיסי כמו חשבון בנק אינו תהליך חלק - לפחות כרגע. הרשות הרגולטורית לנכסים ווירטואליים של דובאי (VARA), רגולטור ייעודי לתעשייה, עדיין לא פרסמה מסגרת רגולטורית מקיפה שהחברות יכולות להשתמש בה, כדי ליצור או להשיק מוצרים, אך גורמים רשמיים הבטיחו לחברות מקומיות שהיא תגיע עד סוף השנה. הרגולטור, שהוקם רק לפני שבעה חודשים, פרסם בעבר כמה הנחיות בנושא שיווק ופרסום לנכסים וירטואליים.
קרנות הון באזור הרחב יותר, איחוד האמירויות הערביות הגדולות, משקיעות בקריפטו, ומספר רב של קרנות כבר שוכנות בדובאי. החברות מקווות ש-VARA יהיה ידידותי יותר עבורן מאשר תחומי שיפוט אחרים שבהם הרישוי יכול להיות איטי. אחרי הכל, העיר היא מרכז עולמי לתיירות עסקית. לעתים קרובות היא זוכה לשבחים על שיעור המס הנמוך שלה, מיקומה ליד מוקדי כישרונות כמו הודו ופקיסטן והקלות בהשגת ויזות לצוות.
דובאי מרימה הפקה כדי לקבל את פני תעשיית הקריפטו. היא הצהירה על כוונותיה להפוך לכלכלה מטא-ורסית מובילה וליצור 40,000 מקומות עבודה וירטואליים. במקביל, איחוד האמירויות פועלת לרדת מהרשימה האפורה של כלב השמירה הפיננסי בפריז – ה-FATF. למרות שהיא מחזקת את משטר האנטי-הלבנת הון שלה, היא נמצאת תחת פיקוח מוגבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה