נדל"ן ותשתיות

עסקת ענק בתל אביב: ויתניה מכרה נכס ב-144 מיליון שקלים

חברת השבחת הנדל"ן המניב ויתניה הודיעה על מכירה של שטחי משרדים בפרויקט ויתניה עבור 144 מיליון שקלים
מערכת ice |  1
עפר זיו, מנכ"ל ויתניה (צילום דודי סהר)
חברת ויתניה ודלק רכב הודיעו הבוקר (רביעי) על מכירה של כ-5,900 מ"ר משרדי בפרויקט ויתניה תל אביב בעלות של 144 מיליון שקלים. הדיווח על המכירה מגיעה לצד הכותרות על ההאטה בעסקאות שכירות לחברות הייטק.
מדובר במכירת שטחי משרדים במגדל הנבנה במסגרת הפרויקט הנמצא ברח' החרש סמוך למחלף לה גווארדיה בתל אביב. הרוכשים ישלמו כאמור 144 מיליון שקלים לא כולל מע"מ ל-6 קומות משרדים ברמת מעטפת ושטחי מרפסות. כמו כן רכשו בעסקה 18 מקומות חניה.
מדובר בעסקה משמעותית נוספת לחברה, לאחר שלאחרונה דיווחה ויתניה על עסקת שכירות גדולה גם בפרויקט שלה בקרית המדע בנס ציונה. פרויקט לנדה – ויתניה שם השכירה לחברת LDP בניין של 37,000 מ"ר ב 375 מיליון שקלים לעשר שנים וזאת עבור תעשייה, משרדים ומעבדות.
עפר זיו מנכ"ל חברת ויתניה מציין: "מדובר בעסקה משמעותית במתחם במחיר גבוה יותר ממחירי האזור, המשקפת את האטרקטיביות של הפרויקט והסביבה. בניגוד לאזורי תעסוקה אחרים בתל אביב כמו: ציר יגאל אלון, רוטשילד או משה דיין, שם מחירי המשרדים כבר הגיעו לרף העליון שלהם, האזור הדרומי עדיין מתפתח והמחירים בו צפויים לעלות, בין היתר, בעקבות הפיתוח הצפוי של הרכבת והחיבור לתחנת ההגנה כמו גם ציר הרכבת הקלה".

הדמיית פרויקט ויתניה תל אביב (ישר אדריכלים)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    144 מש"ח 6 קומות. רק 18 מקומות חנייה....
    ביביהו 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאמללו את האורחים שלהם בדמי חניה מטורפים
    סגור