השוק

ויתניה מוכרת חלק ממגדל בתל אביב, זה הסכום שתקבל

חברת הנדל"ן המניב, המנוהלת על ידי עפר זיו, תמכור 50% מהזכויות במגדל משרדים בן 17 קומות ברמת החייל. המגדל מושכר במלואו לחברת התרופות טבע תמורת כ-2.3 מיליון שקל בחודש
איתמר כהן | 
עפר זיו, מנכ"ל ויתניה (צילום דודי סהר)
חברת הנדל"ן המניב ויתניה, המנוהלת על ידי עפר זיו, הודיעה היום (שני) כי חתמה על הסכם למכירת מחצית ממגדל משרדים בן 17 קומות ברמת החייל בתל אביב תמורת כ-268.6 מיליון שקל. המגדל - שנמכר על פי הערכות לקבוצת יוניון הפרטית שבשליטת ג'ורג' חורש - מושכר במלואו לחברת התרופות טבע בכ-2.3 מיליון שקל בחודש.
לפי ההסכם, חברה בת של ויתניה (א.ס. אורי השקעות ונכסים) תמכור 50% ממגדל המשרדים - המשתרע על שטח של כ-20 אלף מ"ר - לרבות שטחי החניה הצמודים אליו וכלל זכויות הבנייה הקיימות והעתידיות במתחם. עם השלמת העסקה, ויתניה צפויה לרשום רווח נטו של כ-76 מיליון שקל.
עסקה זו מצטרפת לעסקת הענק שחתמה ויתניה ביחד עם דלק מוטורס ביוני למכירת פרויקט "ויתניה תל אביב" - מגדל משרדים בצומת הרחובות המסגר ולה גוארדיה - לבנק הפועלים תמורת כמיליארד שקל. בכוונת הבנק להעביר אל המגדל את כל יחידות ההנהלה הראשית עד סוף 2025.
ויתניה, בראשות אהוד סמסונוב, עוסקת בייזום, פיתוח, אחזקה והשבחה של נכסים מניבים. החברה, הנסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-1.5 מיליארד שקל, מחזיקה כיום בכ-240 אלף מ"ר של שטחי נכסים מניבים, בעיקר בתל אביב ובהרצליה. החברה חילקה ב-2020 דיווידנדים בסך של כ-75 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה