נדל"ן ותשתיות

בשלישי הקרוב: תרגיל חירום ענק לקראת השקת הרכבת הקלה

לא להיבהל. ביום שלישי הקרוב בשעות הערב יתקיים תרגיל בשיתוף פעולה של משרד הביטחון ומשטרת ישראל המדמה תרחישי חירום שונים בתוואי תחנות הרכבת הקלה. האם זה אומר שבקרוב יושק הקו האדום של הרכבת? בינתיים התשובה שלילית
מערכת ice |  1
הרכבת הקלה בתל אביב (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
דוברת משטרת תל אביב מודיעה כי ביום שלישי הקרוב, ה-22.11.22, יתקיים בשעות הערב, תרגיל בהובלת משרד הביטחון ומשטרת ישראל המדמה התמודדות עם תרחישי חירום שונים בתוואי תחנות הרכבת הקלה.
במסגרת התרגיל, שנערך במסגרת תכנית האימונים השנתית של משטרת ישראל וגופי החירום וההצלה, תורגש תנועה ערה של רכבי חירום והצלה ברחבי גוש דן. התרגיל יתבצע באזור תחנת הרכבת הקלה "קוממיות" (רחוב מנחם בגין) בבת ים, ברחובות ז'בוטינסקי וביאליק ברמת גן וברחובות הרכבת ויהודה הלוי בתל אביב.

הרכבת הקלה הייתה אמורה להתחיל לפעול בסוף החודש הנוכחי, אך המועד, שגם הוא אינו המועד המקורי, צפוי להידחות. בחברת נת"ע נערכים להפעיל את הקו האדום (העובר באזורי התרגיל של המשטרה וכוחות הביטחון) לקראת סוף חודש מרץ. הודעה רשמית לא התקבלה עד היום ממשרד התחבורה.
המידע היחיד שהתקבל לאחרונה, היו דבריו של חיים גליק, מנכ"ל נת"ע, לפני מספר ימים בכנס של איגוד המהנדסים. במהלך הכנס הוא טען כי הקו יתחיל לפעול ברבעון הראשון של שנת 2023, אך נמנע מלנקוב תאריך השקה מדויק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העיקר שהפקידים נהנים
    חרבנה שחיתונה 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחיתות מהמובילות בעולם.
    סגור