נדל"ן ותשתיות

הדירה היקרה בישראל: כמה עולה דירת 6 חדרים בת"א?

רוצים פנטהאוז דופלקס 260 מ"ר בנוי בלב תל אביב עם 6 חדרי שינה? תיאלצו להיפרד מלא פחות מ-30 מיליון שקל. לעומת זאת, אם תסתפקו בדירת שלושה חדרים בירוחם, תידרשו לשלם 460 אלף שקל בלבד
מערכת ice | 
הדירה היקרה בישראל (צילום מתוך אתר יד2)
בעוד ברחבי הארץ משתוללת עליית מחירים בנדל"ן, ואם זה לא מספיק, אז גם העלאת הריבית שמשפיעה ישירות על מחירי המשכנתאות נותנת את אותותיה, עדיין ניתן למצוא דירות זולות לרכישה, ואפילו זולות מאוד. על פי נתוני אתר יד2, הדירה הזולה ביותר העומדת למכירה השבוע הינה דירת 3 חדרים בירוחם. מהצד השני: הדירה היקרה ביותר העומדת למכירה השבוע באתר יד2 פנטהאוז מפואר בתל אביב עם 6 חדרים.
הדירה היקרה ביותר:
פנטהאוז דופלקס 260 מ"ר בנוי בלב תל אביב (לב העיר צפון) ברחוב שקט עם 4 כיווני אוויר, מעוצב בסגנון אקלקטי המון אור טבעי, חלונות פרופיל בלגי גדולים בכל הבית, פרקט עץ, 6 חדרי שינה (2 דירות מחוברות עם קיר הפרדה וכניסות נפרדות) ניתנות לחיבור. מושכרת כיום ב-43,000 שקל לחודש, מחיר מבוקש: 30 מיליון שקל.

הדירה היקרה בישראל (מתוך אתר יד2)
הדירה הזולה ביותר:
דירת 3 חדרים 60 מ"ר בנוי בשכונת אליהו הנביא בירוחם, במיקום מרכזי מאוד דירה מרווחת ומתוכננת היטב. בניין שעבר שיפוץ, הנכס מעולה להשקעה או מגורים הדירה מושכרת שנה קדימה. מחיר מבוקש: 460 אלף שקל.

הדירה הזולה בישראל (מתוך אתר יד2)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה