נדל"ן ותשתיות

רחפנים מעל שדות סולארים: הצעד החדש של שיכון ובינוי

חברת האנרגיה של שיכון ובינוי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם פרופלור דורנס, במסגרתו האחרונה תעניק לשיכון ובינוי אנליזה תרמוגרפית, שתעזור לקידום פרויקט האנרגיה של החברה
מערכת ice | 
שדה סולארי בצאלים (צילום פרופלור דרונס)
חברת שיכון ובינוי אנרגיה, המקימה ומתפעלת את הפרויקטים לייצור אנרגיה סולארית הודיעה הבוקר (רביעי) כי בכוונתה לקדם שיתוף פעולה עם חברת שירותי הרחפנים PROPELLER DRONES לביצוע פרויקטי אנליזה תרמוגרפית לאתרים הסולארים שבבעלותה.
בחברה מסבירים כי סריקה תרמית באמצעות רחפן מאפשרת איתור מהיר ומדויק של מגוון תקלות אפשריות הפוגעות בתפוקת האנרגיה של הפאנלים הסולאריים: סטרינגים מנותקים (פאנלים שלא מייצרים חשמל), דיודות שרופות, נקודות חמות - תאים בתוך הפאנלים הסולאריים שמגיעים לטמפרטורה גבוהה מדיי, ועוד.
 
כעת, חברת שיכון ובינוי אנרגיה הודיעה כי תשתף פעולה עם חברת פרופלור ובפלטפורמה שלה למתן שירות מלא וקבוע לביצוע אנליזה תרמוגרפית. "כדי להתמודד עם מתקנים סולאריים בסדר גודל כמו שחברת שיכון ובינוי אנרגיה מקימה ומתפעלת, יש צורך בשירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, יעיל ומהיר", מסביר רון שוורץ מנהל תפעול PV ישראל מחברת שיכון ובינוי אנרגיה. לכן בחרנו בחברת פרופלור ואנחנו שמחים על שיתוף הפעולה הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה