נדל"ן ותשתיות

הפניקס תממן את הפרוייקט של שיכון ובינוי במיליארד שקל

שכונת "נופי בן שמן" החדשה מוקמת בימים אלה על אם הדרך בין ירושלים לתל אביב. במסגרת הליווי הפניקס יכללו פוליסות חוק מכר ואשראי בכיר בהיקף של כמיליארד שקל
 
מערכת ice | 
אתר בניה (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
חברת שיכון ובינוי נדל"ן הודיעה היום (רביעי) כי חתמה על הסכם מימון לפרויקט נופי בן שמן במסגרתו תעניק הפניקס לחברה מסגרות ליווי הכוללות פוליסות חוק מכר ואשראי בכיר בגובה של 860 מיליון שקלים.
שכונת "נופי בן שמן" החדשה מוקמת בימים אלה על אם הדרך בין ירושלים לתל אביב, בין מושב בן שמן ללוד, ממזרח לכביש 40. השכונה, המשתרעת על פני שטח של כ-850 דונם, צפויה למנות כ-4,500 יח"ד. בנוסף, צפויות להיבנות בשכונה 400 יח"ד המיועדות לשכירות ארוכת טווח במסגרת דירה להשכיר וכ-300 יח"ד המוקצות לדיור מוגן.
 
גלית וינדר טפר, מנהלת ליווי פרויקטים וערבויות בהפניקס התייחסה לפרויקט ומסרה: "מדובר בהעמקת שיתוף הפעולה של הפניקס עם יזמית הנדל״ן הוותיקה וזאת בהמשך לפרויקטים אחרים המלווים על ידי הפניקס. אנו רואים בשיכון ובינוי נדל"ן ובמנהליה המצוינים שותפים מקצועיים ומצוינים ולדרך".
צחי פרץ סמנכ"ל כספים שיכון ובינוי נדל"ן: "הסכם המימון שנחתם עם הפניקס לליווי הפרויקט מעיד על הבעת אמון חזקה של הפניקס וגורמי מימון נוספים המלווים את החברה בפרויקטים הרבים שהיא מקדמת. שיכון ובינוי נדל"ן נהנית מנזילות גבוהה ואיתנות פיננסית חזקה, הודות לאסטרטגיה והתנהלות שמרנית המלווה את החברה מזה שנים רבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה