נדל"ן ותשתיות

פרויקט ההתחדשות העירונית יצא לדרך בפתח תקווה

אב-גד החזקות הודיעה כי השלימה את כל הדרישות להתחלת הליך הפינוי בפתח תקווה, מתוך כך הפרויקט יצא לדרך, ההצאות הצפויות של החברה - 32 מיליון שקל
מערכת ice | 
בנייה (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
הבוקר פורסם כי אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובניה למגורים בשוק ההתחדשות העירונית, השלימה את שינוי מתווה הפרויקט, ברחוב אנילביץ 7-9, בפתח-תקווה, ממסלול חיזוק ועיבוי. במסגרת הפרויקט, ייהרסו 2 המבנים הקיימים שבהם 12 יחידות דיור למגורים, ובמקומם יוקם מבנה חדש אשר יכלול כ- 36 יחידות דיור בתוספת מרתפי חניה ומחסנים.
היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הינו כ- 42 מיליון שקל והיקף ההוצאות הצפויות של החברה הינו כ-32 מיליון שקל. על גיוס וניהול הפרויקט אמונה חברת אלירן חג'ג' יזמות והתחדשות עירונית בע"מ. עו"ד ברק קינן ממשרד מ. פירון ושות', ייצג את הדיירים.
 
יחד עם זאת גם בחודש הקודם עדכנה החברה על התקשרות בהסכם נוסף, לביצוע פרויקט פינוי בינוי ברחוב סן מרטין 19 ו- 21, בירושלים. עם צפי הכנסות בהיקף של כ- 293 מיליון שקל והיקף הוצאות צפויות של כ-238 מיליון שקל.
 
יתרה מזו החברה עדכנה על הקדמה של פירעון חלקי של אג"ח, סדרה א', בהיקף של כ- 21 מיליון שקל ע.נ. וזאת בשל התקדמות מהירה יותר מהצפוי, הן בלוחות הזמנים ובביצוע של הפרויקטים והן מהיקף המכירות, במרבית הפרויקטים, המשועבדים לאג"ח, סדרה א'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה