נדל"ן ותשתיות

השכנים חוגגים? צוקרברג ימכור את ביתו ויעזוב את השכונה

בניו יורק פוסט פורסם כי מייסד פייסבוק מארק צוקרברג מתכוון למכור את ביתו עבור סכום של 31 מיליון דולר זאת לאחר שורת סכסוכים עם שכניו 
מערכת ice |  4
מארק צוקברג עם ה-Ray-Ban Stories (צילום מסך אינסטגרם)
מארק צוקרברג מוכר את ביתו שבסן פרנסיסקו? מייסד פייסבוק ורעייתו, הפילנתרופית ורופאת הילדים לשעבר פריסילה צ'אן, מכרו בחשאי את ביתם בווסט קואסט בשווי 31 מיליון דולר, כך דווח בניו יורק פוסט. בעקבות זאת צוקרברג בן ה- 38 צפוי לגרוף רווח משמעותי שכן הוא רכש את ביתו בשנת 2012 תמורת 10 מיליון דולר, רווח של 21 מיליון.
למעשה מדובר בעסקת המגורים הגבוה ביותר בסן פרנסיסקו השנה, כשהיא גוברת צמד פנטהאוזים שהיו שייכים פעם לשר החוץ המנוח ג'ורג' שולץ תמורת 29 מיליון דולר ביחד. הבית המפואר ממוקם בשכונת דולורס הייטס וכולל ארבעה חדרי שינה וארבעה חדרי רחצה, המשתרעים על פני 7,300 רגל מרובע.
 
נראה שאף אחד בשכונה לא יתגעגע לצוקרברג. כזכור בשנת 2016 בשכונה השקטה התלוננו על כך שהאבטחה סביב ביתם של משפחת צוקרברג מובילה למחסור כבד בחניה בשכונה. בנוסף לכך בתקופה זו הבית עבר שיפוץ משמעותי שגם הוא גרם לרעש ולזיהום, דבר שלא סייע לצוקרברג בשיקום היחסים עם השכנים.
  
אך אל דאגה לצוקרברג יש לאן ללכת.  מייסד פייסבוק מחזיק עדיין באחוזה עם ארבעה חדרי שינה וחמישה חדרי רחצה בפאלו אלטו, בנוסף לכך הוא מחזיק גם ב-1,400 דונם באי קוואי, הוואי, לאחר שהרחיב את שטחו שם בשנה שעברה. ובשנת 2019, הוא רכש שני בתים סמוכים באגם טאהו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עסקה לא ברורה
    טובי 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחיר הוא בערך 3 פעמים ממחיר השוק. הקונה הוא כנראה סוג של עמותה על שם אשתו. אותו דבר כבר עשה מספר פעמים עם נכסים אחרים. לאלוהים הפתרונות כי הכל חסוי
    סגור
  • 2.
    איזה שכן זוועה
    עודד 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעשר שנים גם שיפץ וגם אנשים שלו חנו ברחוב. אני בטוח שלכתב, עורך וכל אחד מהקוראים יש סיפרי שכנים קצת יותר עסיסיים.
    סגור
  • 1.
    לא סובל את האיש הזה (ל"ת)
    אזרח 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אוליגרך הייטק
    מירי 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא אוליגרך הייטק עם 100 בליון דולר שרואה את עצמו כסוציאליסט. עשרות בתים, מטוס יאכטה. תרם מכספי הציבור 500 מליון דולר כדי לקדם את האג'נדה הבולשביקית שהורסת את ארצות הברית. כמובן שהוא לא חי לפיה. יש לו בטחון צמוד, הילדים שלו במערכת לימודים פרטית , מבודד עצמו מהשכנים וכולי.
    סגור