דיגיטל וטק

האם מארק צוקרברג בדרך לככב בסדרת טלוויזיה?

מייסד פייסבוק עשוי לככב עוד שנה וחצי בסדרה שתהיה התשובה שלו לסרט המאוד ביקורתי כלפיו של הבמאי דייויד פינצ'ר מ-2010, "הרשת החברתית"
יאיר מור | 
מארק צוקרברג (צילום פייסבוק)
סדרת טלוויזיה חדשה, שנמצאת בתהליכי הפקה ראשוניים בימים אלה, תנסה לספר את סיפורה של פייסבוק, ובמיוחד של המייסד שלה, מארק צוקרברג – ככל הנראה על ידי צילומים של צוקרברג עצמו.
תאגיד השידור הבריטי (BBC) הודיע ביום חמישי כי הזמין סדרה תיעודית בת שלושה פרקים בני שעה כל אחד לכבוד יום הולדתה ה-20 של הרשת החברתית הגדולה בעולם, שיחול ב-4 בפברואר 2024. לדברי הערוץ, הסדרה מיועדת לספר את סיפורה של פייסבוק באמצעות "גישה לשחקני מפתח, עדויות מבפנים, יומנים אישיים ותיעוד נדיר" – ניסוח שמרמז על שיתוף פעולה עם פייסבוק עצמה, ובמיוחד עם צוקרברג.
כאמור, מדובר ברמיזה בלבד, ולא ידוע עדיין מה יהיה הפורמט של הסדרה התיעודית. עם זאת, די ברור שהיא לא תהיה דרמטיזציה בסגנון הוליוודי, בניגוד לסרטו של דייויד פינצ'ר על ייסוד פייסבוק מ-2010, "הרשת החברתית.
הסדרה תופק על ידי חברת ההפקות Mindhouse. ננסי סטראנג, המנהלת היצירתית שלה והמפיקה הראשית של הסדרה החדשה, אמרה: "אפשר לטעון כי (צוקרברג) עשה יותר מכל אדם במאה הנוכחית לשינוי ההתנהגות והחיבור האנושיים". ג'ק בוּטל, מנהל ההזמנות, המדע וההיסטוריה של הטבע ב-BBC, שהזמין את הסדרה, הוסיף כי "מעולם לא היה זמן טוב יותר לספר את הסיפור של המייסד – ולהעריך את ההשפעה הסייסמית של עבודתו על התרבות העולמית".
הניסוחים הללו, יחד עם ההתחמקות מביקורת מפורשת ואף מרומזת בהודעה, רומזים כי למרות רצון לעסוק בהשפעות של הרשת החברתית – לטובה ולרעה – הסדרה תהיה כנראה יותר אוהדת ופחות ביקורתית – מחיר כמעט צפוי עבור הגישה לכל אותם אנשים וחומרים נדירים.
הבי.בי.סי לא ציינה את תאריך השידור, אך סביר להניח שמדובר בשבוע הראשון של פברואר 2024, סביב יום ההולדת של החברה. הסדרה תשודר בערוץ BBC 2, ותהיה זמינה לצפייה בשירות הסטרימינג של התאגיד, iPlayer, הזמין בבריטניה בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה